Strona 1 z 1

Ułamany wtyk filtra

PostNapisane: 27 mar 2013, 17:30
przez endriu2707
Witam... Chcąc zmienic podkładki pod wtryskami, wyciągnąłem łamiąc jeden z wyjść tego zółto zielonego filtra nad pokrywą zaworów. Musze to pilnie wymienic? czy moge połączyć te weżyki razem, baniaczek wyrzucic i jezdzic narazie? Piszcie poważnie. Zielony :(

PostNapisane: 27 mar 2013, 19:03
przez matthies
nazwij porządnie temat

PostNapisane: 27 mar 2013, 20:12
przez endriu2707
nikt nie pomoże?

Re: Ułamany wtyk filtra

PostNapisane: 27 mar 2013, 20:56
przez wujek116
swoją drogą strasznie brudny ten silnik . i z kont tyle oleju na nim ?

PostNapisane: 27 mar 2013, 22:05
przez dobrzyn22
wujek116 napisał(a):z kont

a co to znaczy ?? :> <oczy>

wujek116 napisał(a):swoją drogą

swoją drogą, kolega prosił ( i ja również) o przydatne porady...

PostNapisane: 28 mar 2013, 00:00
przez banzai54
Chyba chwilowo możesz jeździć bez tego zaworka (jak u siebie połamałem to jeździłem bez tego jakieś 2 tyg zanim kupiłem drugi i nic się nie stało). On przepuszcza powietrze w dwie strony jak się nie mylę.

PostNapisane: 28 mar 2013, 10:32
przez endriu2707
Dzięki dobrzyn22, to dopiero pierwsza wymiana podkładek na nie-kwiatuszki i po kolei będę wszystko czyścił.
Chyba też tak muszę zrobić, konkretna odpowiedź dopiero teraz wielkie dzięki banzai54 :)

Re: Ułamany wtyk filtra

PostNapisane: 28 mar 2013, 15:01
przez wujek116
Ha Ha Ha Sory za pisownie ale byłem dosyć bardzo pod wpływem jak to pisałem . a wracając do tematu : skoro miał by ten zawór przepuszczać w obie strony to po co on jest ? wydaje mi się ze puszcza w jedną stronę i blokuje z powrotem . najlepiej sprawdzić dmuchając z jednej i drugiej strony . ale skoro kolega wyżej twierdził że jeździł bez niego 2 tyg. to zrób to samo .

Re: Ułamany wtyk filtra

PostNapisane: 14 kwi 2013, 21:38
przez Leoo
Tytułowy element to Vacuum damper, czyli tłumik. Dla bardziej dociekliwych – człon całkujący sygnał z elektrozaworu sterującego wydajnością turbiny. Jego ominięcie może spowodować falowanie mocy.