opiłki metalu w oleju
Strona 1 z 1
bede wdzieczny wszystkim za podpowiedzi,
mianowicie moja mazda 2.3 benzyna 166ps z przebiegiem 80 tys ma mnustwo opiłków metalu w oleju w filtrze i nie widomo gdzie jeszcze??
silnik chodzi równo i cicho, wkreca sie na obroty normalnie,
czy warto mi rozbierac silnik isprawdzac co to,
mechanicy mowia, ze to moze panewki, moze pompa oleju, lub wyrownywacz wałka??
poprzedni własciciel mowi, ze byla wymieniana miska oleju (stara ze szrotu) i widocznie byla słabo wyczyszczona stad te opiłki- trudno w to uwierzyc ale tak mówi
jak myslicie silnik to szrot, czy moze go reaktywowac, jakie sa koszta?
dzieki za kazdy post
mianowicie moja mazda 2.3 benzyna 166ps z przebiegiem 80 tys ma mnustwo opiłków metalu w oleju w filtrze i nie widomo gdzie jeszcze??
silnik chodzi równo i cicho, wkreca sie na obroty normalnie,
czy warto mi rozbierac silnik isprawdzac co to,
mechanicy mowia, ze to moze panewki, moze pompa oleju, lub wyrownywacz wałka??
poprzedni własciciel mowi, ze byla wymieniana miska oleju (stara ze szrotu) i widocznie byla słabo wyczyszczona stad te opiłki- trudno w to uwierzyc ale tak mówi
jak myslicie silnik to szrot, czy moze go reaktywowac, jakie sa koszta?
dzieki za kazdy post
- Od: 6 sty 2013, 12:07
- Posty: 7
- Auto: mazda 6 GY 2.3 benzyna 166 KM, 2007 r
lorak napisał(a):mnustwo
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
czy warto mi rozbierac silnik isprawdzac co to
myślę, że warto – chyba, że auto zaraz masz zamiar sprzedać
mechanicy mowia, ze to moze panewki, moze pompa oleju
mogą mieć rację
poprzedni własciciel mowi, ze byla wymieniana miska oleju (stara ze szrotu) i widocznie byla słabo wyczyszczona stad te opiłki- trudno w to uwierzyc ale tak mówi
bez komentarza
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
jak myslicie silnik to szrot, czy moze go reaktywowac
bez rozebrania to wróżenie z fusów...
jakie sa koszta?
j.w.
Długo masz samochód? Jeżeli nie, to czeka Cię poważna rozmowa ze sprzedawcą, że zataił (a na to wygląda) bardzo poważną wadę ukrytą w samochodzie. Ja bym go ścigał albo o zwrot pieniędzy za samochód, albo pokrycie kosztów naprawy, bo mogą sięgnąć kilku ładnych tysi... ![głaszcze <głaszcze>](./images/smilies/glaszcze.gif)
![głaszcze <głaszcze>](./images/smilies/glaszcze.gif)
od 7 stycznia 2013, na poczatku sprzedawca mowil o zwroci kase ale teraz sie wykreca i nie odbiera tel,
jenak sytuacja nie jest taka prosta bo mam fakture na komis a placilem kolesiowi ktory to sciagal z niemiec,
z tego co wiem odpowiedzialnosc ponosi komis wiec to jego moge pociagac do odpowiedzialnosci za naprawe- prawda?
jenak sytuacja nie jest taka prosta bo mam fakture na komis a placilem kolesiowi ktory to sciagal z niemiec,
z tego co wiem odpowiedzialnosc ponosi komis wiec to jego moge pociagac do odpowiedzialnosci za naprawe- prawda?
- Od: 6 sty 2013, 12:07
- Posty: 7
- Auto: mazda 6 GY 2.3 benzyna 166 KM, 2007 r
Czyli widać koleś nieźle się zabezpieczył. Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej w takiej sytuacji. Jeżeli nikt tutaj na forum Ci nie pomoże, to czym prędzej idź do jakiegoś radcy prawnego i dopytaj co w takiej sytuacji zrobić. Bo czas działa na Twoją niekorzyść. Ewentualnie zapytaj na forum prawnym – na pewno udzielą Ci tam odpowiedzi.
Bo jak rozumiem samochód kupowałeś "przez komis" a nie od właściciela komisu?
Bo jak rozumiem samochód kupowałeś "przez komis" a nie od właściciela komisu?
lorak napisał(a):...moja mazda 2.3 benzyna 166ps z przebiegiem 80 tys ma mnustwo opiłków metalu w oleju ...
to oznacza początek końca silnika
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
zalezy jakie mam kolega papiery i co mozna sprzedawcy udowodnic..
E.
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
E.
Ostatnio edytowano 22 sty 2013, 21:15 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Troszeczkę miałem do czynienia z kwestiami prawnymi w handlu i ze stwierdzoną wada biegnij do sprzedawcy, sprzedawcą jest osoba/firma z którą podpisałeś umowę sprzedaży, w tym przypadku osoba firma wystawiająca fakturę
– komis
-
carbov
zawsze w takich sytuacjach warto zapukać glośno do sprzedawcy, chocby w celu napędzenia mu strachu, jesli ma nieczyste sumienie.
ale tacy profesjonaliści raczej są odporni na takie pogawędki i wtedy bez mecenasa lub organów ścigania (jeśli są podstawy do wszczęcia postępowania karnego) się nie obędzie, ale wg. mnie warto zgłośic roszczenia i zagrozić wszelkimi generowanymi kosztami powiązanymi z dochodzeniem tych roszczeń i ustwowymi odsetkami naliczanymi od dnia ich zgłoszenia.
pozdr. E.
ale tacy profesjonaliści raczej są odporni na takie pogawędki i wtedy bez mecenasa lub organów ścigania (jeśli są podstawy do wszczęcia postępowania karnego) się nie obędzie, ale wg. mnie warto zgłośic roszczenia i zagrozić wszelkimi generowanymi kosztami powiązanymi z dochodzeniem tych roszczeń i ustwowymi odsetkami naliczanymi od dnia ich zgłoszenia.
![czytaj <czytaj>](./images/smilies/czytaj.gif)
pozdr. E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam stałem sie posiadaczem mazdy 6 2003r 2.0d 136km.Auto kupiłem z uszkodzona turbiną.Myślałem że po wymianie turbo wszystko będzie ok,lecz po ściągnięciu miski okazuje się że są w niej opiłki jakiegoś metalu[przyciąga maznes] bardzo małe i drobne, najwiekszy ma może ok 1-1,5cm.Jest ich w miarę mało...Jutro postaram się dodać zdjęcia.Czy turbo które się dosławonie rozleciało[wirnik wpadło do srodka i lata luzno] może byc powodem tych opiłków w misce?Mało tego turbo było regenerowane w marcu i nie uznali gwarancji ,gdyż jak napisali w oleju znalazly się opiłki metalu które doprowadziły do zatarcia turbo.A nie jest czasem tak że turbo się rozpadło[wiadomo jak długo wytrzymuja turbiny po regeneracji] i te opiłki w misce są z tego powodu,a firma spacjalnie podała taki powód żeby tzw:"umyć od tego ręce"?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
-
Mazda6d
Nikt nie umie pomóc??Góra sciągnięta i nic niepokojącego nie widać,od dołu tak samo.Co robic
lać olej i jezdzić?
Ps:Enduro ,a Ty jak myślisz?
Ps:Enduro ,a Ty jak myślisz?
-
Mazda6d
Witam
Dziś wymieniłam podkładki pod wtryskami, bo ostatnio na chwilę zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju oraz zdjęłam miskę olejową. Tu jest problem, otóż na dnie były opiłki metalu. Smok olejowy w połowie zapchany i nabity tymi opiłkami. Jestem przed wymianą sprzęgła i dwumasy, więc może okazać się, że będą to pieniądze wyrzucone w błoto (prawie 4000 zł) przy fakcie, dzisiejszego "znaleziska". Proszę o pomoc w określeniu czy to opiłki z panewki i czego się teraz mogę spodziewać ? Przede mną trasa 4700 km i nie chciałabym, aby auto zaniemogło....
Pozdrawiam serdecznie i proszę Was o pomoc w określeniu po zdjęciu.
Dziś wymieniłam podkładki pod wtryskami, bo ostatnio na chwilę zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju oraz zdjęłam miskę olejową. Tu jest problem, otóż na dnie były opiłki metalu. Smok olejowy w połowie zapchany i nabity tymi opiłkami. Jestem przed wymianą sprzęgła i dwumasy, więc może okazać się, że będą to pieniądze wyrzucone w błoto (prawie 4000 zł) przy fakcie, dzisiejszego "znaleziska". Proszę o pomoc w określeniu czy to opiłki z panewki i czego się teraz mogę spodziewać ? Przede mną trasa 4700 km i nie chciałabym, aby auto zaniemogło....
Pozdrawiam serdecznie i proszę Was o pomoc w określeniu po zdjęciu.
-
MagdaM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6