Zwiększające się obroty przy przyspieszaniu (sprzęgło)

Witam,
kolejnych problemów tura.
Mianowicie, całkiem niedawno auto przeszło operację wymiany pierścieni, ponieważ się im zapiekło.
Po przejechaniu niecałych 500km od odebrania auta od mechanika, pojawił się następny problem, a nawet bardzo możliwe że istniał od momentu odebrania, aczkolwiek nie dopatrzony.
Mianowicie, dziś podczas próby wyprzedzenia innego auta, zauważyłem że dając 'gaz do dechy' w pewnym momencie obroty podskoczyły o jakieś 300-400 obr/min, po czym po chwili auto znów nabrało werwy. Początkowo pomyślałem, że to koła nie złapały przyczepności, ale po chwili próbę powtórzyłem tym razem na 4 biegu. Stało się dokładnie tak samo. Sytuacja występuje w 'maksymalnym' momencie mocy u mnie, około 2300-2400 obr/min.
Tutaj się pojawia pytanie numer jeden: czy to sprzęgło?
Przeszukałem forum, widziałem o kole 2M parę postów, aczkolwiek u mnie nie występują objawy na zasadzie dziwnych dźwięków, przynajmniej nie dosłyszałem się takowych na tę chwilę (mowa o 'szuraniu').
Czy to tak samo z siebie nagle padnie, czy powinienem się doszukiwać czegoś, co mógł przeoczyć mechanik, ewentualnie czy jakieś uchybienie mechanika mogłoby spowodować taką usterkę? Silnik był wyciągany i rozkładany na części pierwsze.
kolejnych problemów tura.
Mianowicie, całkiem niedawno auto przeszło operację wymiany pierścieni, ponieważ się im zapiekło.
Po przejechaniu niecałych 500km od odebrania auta od mechanika, pojawił się następny problem, a nawet bardzo możliwe że istniał od momentu odebrania, aczkolwiek nie dopatrzony.
Mianowicie, dziś podczas próby wyprzedzenia innego auta, zauważyłem że dając 'gaz do dechy' w pewnym momencie obroty podskoczyły o jakieś 300-400 obr/min, po czym po chwili auto znów nabrało werwy. Początkowo pomyślałem, że to koła nie złapały przyczepności, ale po chwili próbę powtórzyłem tym razem na 4 biegu. Stało się dokładnie tak samo. Sytuacja występuje w 'maksymalnym' momencie mocy u mnie, około 2300-2400 obr/min.
Tutaj się pojawia pytanie numer jeden: czy to sprzęgło?
Przeszukałem forum, widziałem o kole 2M parę postów, aczkolwiek u mnie nie występują objawy na zasadzie dziwnych dźwięków, przynajmniej nie dosłyszałem się takowych na tę chwilę (mowa o 'szuraniu').
Czy to tak samo z siebie nagle padnie, czy powinienem się doszukiwać czegoś, co mógł przeoczyć mechanik, ewentualnie czy jakieś uchybienie mechanika mogłoby spowodować taką usterkę? Silnik był wyciągany i rozkładany na części pierwsze.