Strona 1 z 1

Zawieszenie M6 przed i polift – różnice

PostNapisane: 11 gru 2011, 22:02
przez darrecki
Witam;

Moze ktos z forumowiczow spotkal sie z tym zagadnieniem. Interesuja mnie roznice w przednim zawieszeniu Mazdy 6 1szej generacji.
Moja padaka to Diesel z 2003r, za kazdym razem przy probie kupna ktoregokolwiek z wahaczy mam problem, bo pasuje jedynie oryginal – jeszcze nie trafilem zamiennika ktory by mial odpowiednia koncowke mocowania do piasty. Wszystkie maja koncowki stozkowe, a ja potrzebuje walca z wielka nakretka.
Ale w sumie to nie o tym chcialem :)

Otoz do wymiany mam piaste (bije). Na ebay mozna spotkac 2 wersje: do 2005 i po tym roku, czyli teoretycznie sie roznia. Ale gdyby dalo rade zalozyc do przed lifta piaste z po lifta przy np. jednoczesnej koniecznosci wymiany wahaczy na ze tak powiem "normalne" (stozkowe) to w perspektywie dluzszego czasu wyszlo by taniej.

Uscislajac pytanie. Piasta poliftowa wejdzie do przedlifta?

pozdrawiam
D.

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 11 gru 2011, 23:30
przez Judasz
Kolego drogi przy ostatnim demontażu walcowatych [waaaczego?] rozdzieliła mi sie część walcowata ze stożkowa czyli podsumowując prawdopodobnie jest to zredukowane ale jest to moja może z 5 mazda na warsztacie wiec nie jestem pewien w 100% trzeba sprawdzić mimo to ;P

[Usunięte]

PostNapisane: 12 gru 2011, 02:12
przez Hubix
PostTen post został usunięty przez Gość 15 gru 2011, 17:44.
Powód: OT

[Usunięte]

PostNapisane: 12 gru 2011, 02:18
przez Grzyby
PostTen post został usunięty przez Gość 15 gru 2011, 17:44.
Powód: OT

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 12 gru 2011, 09:34
przez darrecki
Judasz napisał(a):Kolego drogi przy ostatnim demontażu walcowatych [waaaczego?] rozdzieliła mi sie część walcowata ze stożkowa czyli podsumowując prawdopodobnie jest to zredukowane ale jest to moja może z 5 mazda na warsztacie wiec nie jestem pewien w 100% trzeba sprawdzić mimo to ;P


No niestety mnie sie taka sztuczka nie udala. Musisz uwierzyc mi na slowo, ze probowalem lacznie z podgrzewaniem. Smieszna sprawa, ze mozna kupic oryginalny zestaw naprawczy (guma) ale jak go przelozyc przez ten walec to nie mam pojecia jako ze nie mozna go rozciagnac (wtopiony plastik w kolnierz).

Aczkolwiek nadal bardziej interesuje mnie montaz poliftowej piasty w przedlifcie :)

[Usunięte]

PostNapisane: 13 gru 2011, 00:59
przez Hubix
PostTen post został usunięty przez Gość 15 gru 2011, 17:44.
Powód: OT

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 13 gru 2011, 01:11
przez Wojtek
koledzy, moze tym razem cos w temacie dodacie?

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 14 gru 2011, 22:32
przez nynuch76
darow napisał(a):Aczkolwiek nadal bardziej interesuje mnie montaz poliftowej piasty w przedlifcie :)

Jak uda ci się to złożyć to będziesz "miszcz" <diabełek>

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 14 gru 2011, 23:12
przez darrecki
nynuch76 napisał(a):
darow napisał(a):Aczkolwiek nadal bardziej interesuje mnie montaz poliftowej piasty w przedlifcie :)

Jak uda ci się to złożyć to będziesz "miszcz" <diabełek>


Naprawde nie wiem o co ci chodzi...
Amortyzator taki sam, jedyna roznica to lozysko w gornym mocowaniu – calosc pasuje do przedlifta.
Sanki pod silnikiem rowniez takie same i pasuja. Piasta jest mozna by tak rzec "pomiedzy" wiec rowniez nie powinna sie zbytnio roznic. Teraz kupujac uzywke przed/polifta gdzie ceny sa zblizone, poliftowa piasta bedzie sporo nowsza i zapewne dluzej sie bedzie "krecic".

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 15 gru 2011, 01:41
przez nynuch76
darow napisał(a):Piasta jest mozna by tak rzec "pomiedzy" wiec rowniez nie powinna sie zbytnio roznic.

I tu dochodzimy do sedna sprawy zwrotnica jest inna <ok>

Re: Zawieszenie GG przed i polift – roznice

PostNapisane: 15 gru 2011, 01:50
przez darrecki
no i trzeba tak bylo od razu... niestety "miszczem" nie bede

[Usunięte]

PostNapisane: 15 gru 2011, 17:09
przez krabdul
PostTen post został usunięty przez Gość 15 gru 2011, 17:43.
Powód: OT