Wzrost obrotów po wciśnięciu sprzęgła (DTC P0507 / P0850)

Witam,
Doradźcie proszę koledzy jak zabrać się za następujący problem:
edit: chodzi o GY 2.0i ze skrzynią manualną..
Przy wciśnięciu pedału sprzęgła obroty podnoszą się o mniej więcej 500-1000 obr
niezależnie od tego, czy jest to jeszcze na ssaniu (obroty ok. 1500-2000 bez wysprzęglania) czy już na ciepłym silniku gdy obroty spadną poniżej 1000.
Wymieniłem płyn chłodniczy i odpowietrzyłem układ – wyczytałem w innych tematach że to może być powodem, ale nic się nie zmieniło.
Jeśli dobrze kombinuję, to silniczek krokowy nie będzie tutaj problemem, bo obroty nie falują – są na stabilnym poziomie zarówno bez wciskania sprzęgła jak i po wciśnięciu – tyle że są odpowiednio niższe/wyższe – czy mam rację?
Czy tutaj może pomóc czyszczenie przepustnicy, czy jeszcze coś innego?
Z góry dziękuję za zainteresowanie się moim problemem.
Pozdrawiam,
Mirek
Doradźcie proszę koledzy jak zabrać się za następujący problem:
edit: chodzi o GY 2.0i ze skrzynią manualną..
Przy wciśnięciu pedału sprzęgła obroty podnoszą się o mniej więcej 500-1000 obr
niezależnie od tego, czy jest to jeszcze na ssaniu (obroty ok. 1500-2000 bez wysprzęglania) czy już na ciepłym silniku gdy obroty spadną poniżej 1000.
Wymieniłem płyn chłodniczy i odpowietrzyłem układ – wyczytałem w innych tematach że to może być powodem, ale nic się nie zmieniło.
Jeśli dobrze kombinuję, to silniczek krokowy nie będzie tutaj problemem, bo obroty nie falują – są na stabilnym poziomie zarówno bez wciskania sprzęgła jak i po wciśnięciu – tyle że są odpowiednio niższe/wyższe – czy mam rację?
Czy tutaj może pomóc czyszczenie przepustnicy, czy jeszcze coś innego?
Z góry dziękuję za zainteresowanie się moim problemem.
Pozdrawiam,
Mirek