Demontaż półosiek M6

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Barteq0014 » 16 mar 2011, 11:24

Witam,jak zdemontować półośki po silnikiem w M6 2.0 d kombi
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez adamb » 16 mar 2011, 12:49

<co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez Barteq0014 » 16 mar 2011, 14:41

Półośki,które wychodzą ze skrzyni biegów.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Barteq0014 » 16 mar 2011, 14:44

Problem rozwiązany dzwoniłem do Mazdavagtech i trzeba zlać olej i "łyżkami" wyjąć półoś z skrzyni biegów.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Wojtek » 16 mar 2011, 17:07

moze kolega zrobi fotorelacje?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Arek_78 » 16 mar 2011, 20:15

Odkręcasz śrubę półośki po zdjęciu koła, dwa dolne wahacze od zwrotnicy, drążek i półoś wychodzi. Ze skrzyni AT nie trzeba spuszczać oleju. W poprzednim aucie z manuala też nie trzeba było spuszczać więc wątpie aby w M6 było inaczej.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Enduro » 17 mar 2011, 00:26

:|
Ostatnio edytowano 17 mar 2011, 00:29 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 17 mar 2011, 00:28

Arek_78 napisał(a):Odkręcasz śrubę półośki po zdjęciu koła, dwa dolne wahacze od zwrotnicy, drążek i półoś wychodzi. Ze skrzyni AT nie trzeba spuszczać oleju. W poprzednim aucie z manuala też nie trzeba było spuszczać więc wątpie aby w M6 było inaczej.

jest.
tutaj mozesz to wyczytac...
viewtopic.php?f=90&t=114862
pozdr.E[/quote]
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 17 mar 2011, 01:42

dzieki Enduro... czyli jest juz posrednia fotorelacja...
wszelkie pytania nalezy zadawac w watku kolegi Enduro
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Miszellin i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6