Nie przykręcona tarcza do piasty

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez gacek » 30 cze 2010, 10:50

Dzisiaj przy okazji gwintowania tylnej szpilki zauwazyłem że po wynianie tarcz i klocków (BREMBO + klocki TRW) tarcze nie sa przykrecone do piasty.

Było widać , że z dwóch otworów w jednym z każdej strony jest ułamana śruba , druga jakby nigdy nie byłą używana. Tarcza lekko "chodzi" lewo prawo na pieście.

Pytanie : Czy tarcza powinna być jednak przykręcona do piasty czy może tak zostać ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2007, 09:04
Posty: 98
Skąd: Łódź

Postprzez Shadow86 » 30 cze 2010, 10:59

Nie stresuj się – tarcza zostanie dociśnięta do piasty kołem i jego szpilkami. Dla pocieszenia powiem Ci, że w wielu autach np. AUDI i BMW tarcze nie są wcale przewidziane do przykręcenia do piasty. Jak chcesz się "lepiej" poczuć to możesz spróbować wykręcić te uamane sruby, przegwintować otwory i przykręcic tarczę nowymi szpilkami...
Początkujący
 
Od: 14 cze 2010, 21:39
Posty: 8
Auto: M6 GG/GY
S4 C4
A90Q

Postprzez Myjk » 30 cze 2010, 14:55

To ja się podepnę – czy te szpilki u nas to są normalnie wykręcane?
Chciałbym przedłużyć szpilki o 10-15mm aby zastosować dystanse do felg.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Enduro » 30 cze 2010, 22:39

Myjk napisał(a):To ja się podepnę – czy te szpilki u nas to są normalnie wykręcane?

sa nabijane od tylu..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6