moja madzia jak "pyrkam" na 1 i 2-gim biegu i wciskam gaz – obroty rosną, a prędkość zostaje ta sama przy czym zaznaczam, że dzieje się to tylko na tych dwóch biegach, na wyższych już nie. Dodam, że przy odpalaniu auta z wciśniętym sprzęgłem jak je puszczam słychać puknięcie i kolejnym objawem jest drganie "budy" na wolnych obrotach oraz ostatni to żabka" na 1-wszym biegu i zimnym silniku. Moje pytanie: czy to ewidentne objawy ślizgającego się sprzęgła czy może macie jakieś inne pomysły na to co i jak powinienem sprawdzić? Będę wdzięczny za sugestie... Dodam, że to moja pierwsza wymarzona mazda, mam ją 3 tyg. i juz problemy
Ślizganie się napędu przy wchodzeniu na obroty
Witam i trochę odkopuje temat...
moja madzia jak "pyrkam" na 1 i 2-gim biegu i wciskam gaz – obroty rosną, a prędkość zostaje ta sama przy czym zaznaczam, że dzieje się to tylko na tych dwóch biegach, na wyższych już nie. Dodam, że przy odpalaniu auta z wciśniętym sprzęgłem jak je puszczam słychać puknięcie i kolejnym objawem jest drganie "budy" na wolnych obrotach oraz ostatni to żabka" na 1-wszym biegu i zimnym silniku. Moje pytanie: czy to ewidentne objawy ślizgającego się sprzęgła czy może macie jakieś inne pomysły na to co i jak powinienem sprawdzić? Będę wdzięczny za sugestie... Dodam, że to moja pierwsza wymarzona mazda, mam ją 3 tyg. i juz problemy
moja madzia jak "pyrkam" na 1 i 2-gim biegu i wciskam gaz – obroty rosną, a prędkość zostaje ta sama przy czym zaznaczam, że dzieje się to tylko na tych dwóch biegach, na wyższych już nie. Dodam, że przy odpalaniu auta z wciśniętym sprzęgłem jak je puszczam słychać puknięcie i kolejnym objawem jest drganie "budy" na wolnych obrotach oraz ostatni to żabka" na 1-wszym biegu i zimnym silniku. Moje pytanie: czy to ewidentne objawy ślizgającego się sprzęgła czy może macie jakieś inne pomysły na to co i jak powinienem sprawdzić? Będę wdzięczny za sugestie... Dodam, że to moja pierwsza wymarzona mazda, mam ją 3 tyg. i juz problemy
- Od: 12 lut 2010, 23:57
- Posty: 4
- Skąd: UK
- Auto: M6 2.0 GY
Niestety sprzeglo+dwumas do kontroli raczej (polift czy przedlift?)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Tak, zmienia koszt zabawy na Twoja korzysc
. Troche mnie dziwi ze masz drgania skoro nie masz 2M. Ale coz, niewiele sie znam na tym, a w dodatku masz benzyniaka – natomiast slizganie sie sprzegla to raczej jednak jest – sprawdz uszczelniacz na wale, bo sie moze slizgac po oleju.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Odkopie temat bo wlasnie odkrylem cos takiego u siebie. Przy depnieciu na 1 lub 2 slizgnie jkaby kolami mimo ze sucho i asfalt, tylko jak docisne pedal mocniej. Naprawde mam podejrzewac sprzeglo? mam benzyne. poza tym nie mam z nim problemu.
- Od: 12 gru 2014, 16:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
sprzeglo
tzn jego tarcza slizgowa do wymiany
E.

tzn jego tarcza slizgowa do wymiany
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6