sowikPL napisał(a):Jaksa o jakie serwisowanie zacisku chodzi? Tak jak pisalem dzisiaj rozebralem ten zacisk i co sie okazalo po zdjeciu gumki z tloczka syfu na maxa i troszke rdzy.
No własnie , odpowiedziałes sobie sam
www.mazdaspeed.pl
sowikPL napisał(a):Jaksa o jakie serwisowanie zacisku chodzi? Tak jak pisalem dzisiaj rozebralem ten zacisk i co sie okazalo po zdjeciu gumki z tloczka syfu na maxa i troszke rdzy.
ja jak narazie z tego forum sam zdiagnozowalem usunolem usterke z scv byl to jak sie okazalo 006(jesli jest powazny klopot mozna go odlonczyc auto jezdzi tylko do 1500obroto troche licho ale to lepiej niz zostac na drodze bo w ostatnim stadiu samoch nie odpalal juz) i mam nadzieje ze usune klopot z hamulcami jak bedzie duzy troche z pomoca mechanika tylko powiem mu co ma zrobic dzieki wszystkim z gory za pomocArkadius 73 napisał(a):Hubisco to trafiłeś na zaje...sty serwis.Współczuję.
Jaksa napisał(a):przyczyna jak w kazdej 6 , zapchany otwor w pierwszej kapie(walka rozrządu ) magistrali olejowej ( pompa vacum musi miec olej aby pracowala poprawnie ) co wiaze sie z wymontowaniem całej klawiaturki i rozrządu.
maromarcin napisał(a): jak teraz bede to spisze sobie dokladnie jaki blad pokazuje
maromarcin napisał(a):no ale czy ten twardy pedal na zgaszonym silniku, a pozniej robi sie normalny –
maromarcin napisał(a):bledy jakie wczoraj sczytalismy to P 0101
maromarcin napisał(a):P 0401, P 0404
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6