Hamulce – różne problemy
Wczoraj się w końcu udało Użyłem do tego 3 sposobów na raz
Wkręciłem śrubę 8mm w otwór w tarczy, w uchwyty na zacisk wkręciłem dwie śruby 10mm z nakrętkami do wypchnięcia tarczy. Gdy śrubami nie mogłem już dalej dokręcać, przywaliłem w tarcze 3 razy młotkiem i puściła
Cieszyłem się jak małe dziecko
Wkręciłem śrubę 8mm w otwór w tarczy, w uchwyty na zacisk wkręciłem dwie śruby 10mm z nakrętkami do wypchnięcia tarczy. Gdy śrubami nie mogłem już dalej dokręcać, przywaliłem w tarcze 3 razy młotkiem i puściła
Cieszyłem się jak małe dziecko
Co myślicie i zaciskach firmy TRW http://www.m.iparts.pl/czesc/zacisk-ham ... CX722.html . Czy jakościowo są dobre?
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 60
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
cinekzrajca napisał(a):Co myślicie i zaciskach firmy TRW
Firma dobra, cena spora wolałbym regenerować
dazwid napisał(a):przestraszysz się jak zobaczysz moją tarcze
Ja doznałem jak zobaczyłem swoją tylną, czułem że coś jest nie halo ale zostało ok 50 km do domu i do tego w nocy. Sprawdzałem co jakiś czas jak mocno się grzeje, i o dziwo po dojechaniu na miejsce odpuściło albo się na tyle wytarło, że tarcza była lekko ciepła
-
miro62
Ja ma na zbyciu 1000 niech inwestuje ,ja osobiście poszedłbym już w mps 320 mm używki można było tu na forum za 500 kupić
Klocek sie skończył, miałem podobnie z przodu sssssssssssssssszur do domu dobrze ze blisko było
Klocek sie skończył, miałem podobnie z przodu sssssssssssssssszur do domu dobrze ze blisko było
Panowie cena spora na iparts.pl 920 , jak wejdziecie na intercars 820 zł a na niemieckim ebay po kursie z dzisiaj 657,85 PLN, tak samo jest z innymi częściami chodź by amortyzatory tył KYB różnica w cenie czasami nawet 120 zł na parze. Jak masz możliwość to szukasz gdzie taniej. Pozdrawiam
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 60
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
Moja cierpliwość dobiegła końca
A świadomość niebezpieczeństwa sięga zenitu
Najpierw zapieczony prawy przód – wymiana na używkę ale w bdb stanie
Jakieś dwa miesiące temu zapiekający się tył z popiskiwaniem przy 80-100km/h. Na przemian prawy i lewy.Przeczyszczenie i jakoś się uspokoiło.
A dziś gorące koło – lewy przód
Panowie
Wymiana na nowe czy regeneracja?
Wszystkie cztery bo chcę zrobić raz a porządnie i zapomnieć o problemie !
Jak nowe to jakie? Zamienniki, regenerowane czy szukać OEM?
A jak regenerować to gdzie ? Mieszkam we Wrocławiu. Mogę dojechać ale nie za daleko bo mi się koło zagotuje
Help
A świadomość niebezpieczeństwa sięga zenitu
Najpierw zapieczony prawy przód – wymiana na używkę ale w bdb stanie
Jakieś dwa miesiące temu zapiekający się tył z popiskiwaniem przy 80-100km/h. Na przemian prawy i lewy.Przeczyszczenie i jakoś się uspokoiło.
A dziś gorące koło – lewy przód
Panowie
Wymiana na nowe czy regeneracja?
Wszystkie cztery bo chcę zrobić raz a porządnie i zapomnieć o problemie !
Jak nowe to jakie? Zamienniki, regenerowane czy szukać OEM?
A jak regenerować to gdzie ? Mieszkam we Wrocławiu. Mogę dojechać ale nie za daleko bo mi się koło zagotuje
Help
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
ja osobiście to bym oddał jakiemuś dobremu mechanikowi który by twoje oryginały zregenerował
Ostatnio edytowano 21 paź 2014, 18:52 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Witam
Mam problem z przednimi hamulcami.
Przy hamowaniu jest bardzo duże bicie na kierownicy oraz trzęsie budą. Jak hamuje to efekt jest taki jakbym jechał na krzywej oponie. Buja samochodem góra – dół. W rytm tego bujania piszczy hamulec.
Zaciski mam odświeżone (wypiaskowane), nowe gumki, wszystko nasmarowane, oraz nowe klocki.
Czyżby krzywe tarcze ?
Mam problem z przednimi hamulcami.
Przy hamowaniu jest bardzo duże bicie na kierownicy oraz trzęsie budą. Jak hamuje to efekt jest taki jakbym jechał na krzywej oponie. Buja samochodem góra – dół. W rytm tego bujania piszczy hamulec.
Zaciski mam odświeżone (wypiaskowane), nowe gumki, wszystko nasmarowane, oraz nowe klocki.
Czyżby krzywe tarcze ?
Jeśli mówisz, że masz wszystko z zaciskami porobione i chodzą na prowadnicach bez oporu to mogło by znaczyć, że tarcze krzywe
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nerwów ciąg dalszy przy regenerowaniu i malowaniu ale mam nadzieję że to już koniec
Przy wielkiej pomocy Risto zaciski właśnie się montują i mam nadzieję po ponad miesiącu wsiąść wreszcie do swojej Madzi
Ale do rzeczy:
1. przód rozebrany na części pierwsze, wypiaskowany, wymalowany, poskładany do kupy + reperaturki
2. z tyłem troszku zachodu było; śruby tak zapieczone że nie dało się ich odkręcić i dlatego :
– jarzma poszły do tokarza by rozwiercił śruby
– zaciski kupione nowe zamienniki (NTY) bo ze starych nie dało się odkręcić śruby od ręcznego co wykluczało wypalanie w piecu
wszystko rozebrane na części pierwsze, wypiaskowane, wymalowane i poskładane do kupy.
Kolor mimo że nie czerwony (nie lubię się rzucać w oczy) robi naprawdę wrażenie.
Zwie się stare srebro (w rzeczywistości ciemniejszy niż na fotkach)
Fotki niestety nie z auta bo zakładają się od razu zimówki na stalówkach (aż żal ) i nic nie widać.
Relacja z auta na wiosnę.
Teraz porównanie przed i po
A więcej fotek w linku poniżej
https://www.dropbox.com/sh/h5bv1q7a2l8a ... UJn0a?dl=0
Przy wielkiej pomocy Risto zaciski właśnie się montują i mam nadzieję po ponad miesiącu wsiąść wreszcie do swojej Madzi
Ale do rzeczy:
1. przód rozebrany na części pierwsze, wypiaskowany, wymalowany, poskładany do kupy + reperaturki
2. z tyłem troszku zachodu było; śruby tak zapieczone że nie dało się ich odkręcić i dlatego :
– jarzma poszły do tokarza by rozwiercił śruby
– zaciski kupione nowe zamienniki (NTY) bo ze starych nie dało się odkręcić śruby od ręcznego co wykluczało wypalanie w piecu
wszystko rozebrane na części pierwsze, wypiaskowane, wymalowane i poskładane do kupy.
Kolor mimo że nie czerwony (nie lubię się rzucać w oczy) robi naprawdę wrażenie.
Zwie się stare srebro (w rzeczywistości ciemniejszy niż na fotkach)
Fotki niestety nie z auta bo zakładają się od razu zimówki na stalówkach (aż żal ) i nic nie widać.
Relacja z auta na wiosnę.
Teraz porównanie przed i po
A więcej fotek w linku poniżej
https://www.dropbox.com/sh/h5bv1q7a2l8a ... UJn0a?dl=0
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
Piękna robota
Takie jak u mnie
Takie jak u mnie
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6