Załączam kilka zdjęć:
-Widok pod pompą wspomagania:


-Pompa od spodu


Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, rady to proszę o pomoc.
www.mazdaspeed.pl
Mazda_666 napisał(a):Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, rady to proszę o pomoc.
Hubix napisał(a):Przecież pompa jest z prawej strony silnika, a alternator i pasek z lewej !
W dodatku płyn jest czerwonawy.
voytasf napisał(a):Poradźcie czy to pada pompa wspomagania czy może coś innego w układzie kierownicznym?
voytasf napisał(a):Po prostu jest "mokro" w okolicach bezpośrednio położonych pod zbiorniczkiem, na dosyć sporej przestrzeni.
voytasf napisał(a):Poziom płynu po zauważeniu objawów – nieco poniżej minimum.
Do tego trochę poniżej widać jakby mokre plamy, ślady wycieku?
(...)
Wspomaganie działa, kierownicza chodzi lekko – tyle że buczy. Po otwarciu maski to ten dźwięk buczenia jest dość głośny – takie buczenie z chrobotaniem.
art_us napisał(a):Dodam że olej nie jest klarowny i nie można określić jego koloru. Stwierdza, że jest czarno-grafitowy.
(...)
czy w przypadku takiego zabarwienia należy bezzwłocznie wymienić płyn?
Hubix napisał(a):Kolor masz dziwny.
Powinien być czerwony. Zmiana poziomu płynu podczas pracy jest rzeczą normalną.
mscorp napisał(a): Myślę nad wymianą, ale obawiam się zapowietrzenia układu wspomagania.
trebuh_b napisał(a):Nie radze jeździć z wyjąca pompa lub z brakiem płynu ,pompa wówczas się zaciera i nie dajcie się zwieść obietnica regeneracji... pompę po prostu trzeba będzie wymienić (pompa łopatkowa)
Wojtek napisał(a):przeciez on sie sam odpowietrza
trebuh_b napisał(a):hey nic się nie zapowietrzy śmiało można wymienić płyn.
mscorp napisał(a):Zastanawiam się tylko w którym miejscu się dobrać, aby spuścić stary płyn. Którą śrubę odkręcić, bo wolałbym nie ściągać oryginalnych węży. Najlepiej byłoby jak najniżej, czyli gdzieś przy maglownicy...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6