Klocki hamulcowe – dobór/pytania
cytaty z innego forum:
"hamują jak na tę cene rewelacyjnie nie brudzą felg, nie piszczą"
"REMSA – srednia półka, dla spokojnych kierowców sie nadają"
generalnie średnia półka, raczej się sprawdzają
"hamują jak na tę cene rewelacyjnie nie brudzą felg, nie piszczą"
"REMSA – srednia półka, dla spokojnych kierowców sie nadają"
generalnie średnia półka, raczej się sprawdzają

Trochę się rozpędziłem, bo nie mam green, a black. Może faktycznie green są twardsze, choć tego nie wiem. Zrobiłem na tych klockach już ok 20tys, a tarcze są fabryczne przy przebiegu 110000km. Przód jest ciężki, bo to diesel w kombi i daje radę. Na prawdę polecam 

bieski napisał(a):Pioteq25 napisał(a):EBC green
Podobno szybko dobijaja tarcze. Nie sa przypadkiem za twarde te klocki
nie wiem jak z twardością ale szybko się kończą, w szczególności z nawiercanymi tarczami, co by oznaczało że są miękkie.. poczytałem trochę opini na ich temat i ogólnie to szału nie ma.. Zakupiłem EBC black stuff (zamiennik fabrycznych) i jak się uda to założę je w przyszły weekend. Tyle że zestaw ma pracować w 626 Gf ale hamulce od M6.
dokładnie – firma raczej nie ma tu zbyt wielkiego znaczenia (chociaż są faktycznie klocki, które potrafią się zużywać nieco szybciej, np EBC green)
Hubix napisał(a):TRW – Hamowanie OK
Brudzenie felg -tragedia.
potwierdzam w 100%...pyłu hamulcowego jest dużo (ale nie dla każdego jest to problemem
Ja wymieniłem w 2011 w lipcu przód tył tarcze klocki TRW i nie przejechałem nawet 15 tysiączków i strasznie mi zaczęły piszczeć ostatnio, zarówno podczas hamowania jak i podczas wolnej jazdy. Wymieniłem je bo z poprzednimi działo się to samo, teraz się załamałem. Plis help.
A Deo rex, a Rege lex.


- Od: 13 mar 2012, 21:19
- Posty: 59
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 Turbo Diesel 143 KM 2006 GY Kombi Sport Wagen.
Witam, w moim przypadku, jak się okazało klocki nie były wcale zjechane!!! Zużycie po około 20 tys. 1/5. Natomiast efekt piszczenia, przyczyna, to ocierania klocków o rant tarczy i uszkodzony z jednej strony gumowy uszczelniacz tłoczka zacisku. Niepokojącym efektem tego uszkodzenia było zauważalne , początkowe stadium rozwarstwienia się okładziny od stalowej bazy klocka (TRW). Klocek, najprawdopodobniej, nie był odbijany od tarczy hamulcowej prawidłowo. Pozdrawiam.
Najszybciej to możesz zdjąć koło, sprawdzić rant tarczy. Natomiast tłoczek to trzeba podskoczyć do warsztatu. Cały koszt mojej wymiany to nowe klocki(165 TRW) + 50 wymiana + wymiana uszczelniacza tłoczka z materiałem 50 zł. To wszystko.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6