Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez m6boy » 31 mar 2009, 19:45

A ile km moge jeszcze na tym zrobic?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez m6boy » 31 mar 2009, 19:59

Ok juz znam cene w UK .[tiiit] to okolo 400 £ ale coz jak trza to trza :( ALe jeszcze troche z tym poczekam i zobacze co sie dalej bedzie dzialo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Yapa » 31 mar 2009, 20:04

m6boy napisał(a):A ile km moge jeszcze na tym zrobic?

ile się da <jelen> przez internet Ci nikt nie zawyrokuje, jak będziesz uważał to dużo, jak zacznie Ci to przeszkadzać to naprawisz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez m6boy » 1 kwi 2009, 20:24

hi! Na szczescie mechanik mi powiedzial ze to nie jest padajace kolo 2M tylko cos nie tak z wtryskami.Na poczatek doradzil mi zebym kupil specjalny plyn do czyszczenia wtryskow i wyjezdzil bak paliwa na tym!A jesli nie pomoze to potrzebna bedzie kalibracja!Tylko z tym moze byc problem bo mowil mi ze w Angli chyba tego nie robia.....Moze ktos wie jak to z tym jest w UK?


Pozdrawiam <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 1 kwi 2009, 23:47

m6boy napisał(a): jesli nie pomoze to potrzebna bedzie kalibracja!Tylko z tym moze byc problem bo mowil mi ze w Angli chyba tego nie robia.....

w kazdym ASO mogą wykonać kalibracje
i powinnienes ją zrobic tak czy owak!
E
Ostatnio edytowano 17 kwi 2009, 00:21 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 6 kwi 2009, 20:11

Dieslem z czterema garkami nie jeździ się przy 1200 rpm, bo motor szarpie bardzo mocno – z zasady czterech garków.
W każdym R4 będziesz miał szarpaninę do 1500 – jeździj tak kolego to szybko wykończysz nawet nówkę koło 2M.
wrrr <killer>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez m6boy » 16 kwi 2009, 17:53

HEj!Wlalem do baku ten preparat i czasami jest ok ale czesto przy tych obrotach (1200 1500)jak dodam gazu to auto jakby traci na chwile moc i nagle wyrywa do przodu ale w lusterku widze czarna chmure dymu!Co to moze byc wtryski czy moze cos nie tak z pompa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Grzyby » 16 kwi 2009, 20:53

m6boy napisał(a):przy tych obrotach (1200 1500)jak dodam gazu

to robisz wszystko żeby rozwalić koło dwumasowe
Nie jeździ się z takimi obrotami tym silnikiem, to nie wolnossący klekot i turbina do poprawnej pracy potrzebuje ponad 1500 obrotów.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez domin1979 » 16 kwi 2009, 20:56

m6boy napisał(a):jak dodam gazu to auto jakby traci na chwile moc i nagle wyrywa do przodu

Gratuluję odkrycia tzw. "turbodziury" :)
I jak pisał Grzyby: nie jeździ się poniżej 1.500 obr. ze względu na cały układ przeniesienia napędu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez m6boy » 16 kwi 2009, 21:12

Ja nie jezdze na tych obrotach tylko jak juz pisalem przy zmianie biegu cos jakby sie zacina i auto traci moc a nagle wyrywa i kopci na czarno jak cholera!Czy to moze byc cos z pompa czy wtryskiwacze?Unikam tych obrotow najbardziej jak sie da ale w miesci etrudno jest jezdzic 5 na godzine na obr. wiekszych niz 1500!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez domin1979 » 16 kwi 2009, 21:16

Coś mi się widzi, że to twój pierwszy diesel. Poniżej 2000 obr. auto Ci nie przyśpieszy, pewnie wtedy zdziwiony ciśniesz do dechy a wtedy jak załapie moment to gna jak szalony, a czarna chmura jest tego efektem. Przy mocnym depnięciu można takiej się spodziewać i nie jest to nic dziwnego. Używaj redukcji bądź półsprzęgła żeby wkręcić trochę obrotów przy 5 km/h.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez m6boy » 16 kwi 2009, 21:22

Tak tez robie podczas jazdy po miescie!Ale z ta chmura dymu to jest troche inaczej bo kolega ma takie same auto i nic takiego sie nie dzieje!Np dzisiaj jechalem z pracy i przy obrotach okolo 2000 zmienilem z 2 na 3 wtedy obr spadly do okolo 1700 dodalem delikatnie gazu i auto wystrzelilo do przodu a za mna.....czarno!i ostatnio troche spalanie mi podskoczylo!o i to moj 2 diesel ale wczesniej to byla Astra 1.7 td wiec to chyba troche roznica miedzy tymi autami!Ok dzieki za pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez domin1979 » 16 kwi 2009, 21:27

m6boy napisał(a):dodalem delikatnie gazu i auto wystrzelilo do przodu a za mna.....czarno!
Kluczowe jest czy delikatnie, jak deliktanie to nie powinno dymić, a z drugiej strony wystrzelić do przodu :), przy dużym depnięciu i pełnym doładowaniu możesz przedmuchać EGR z sadzy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez m6boy » 16 kwi 2009, 21:32

Po prostu auta na ulamek sekundy jakby jakby sie zawiesza i nagle gna na przod i wtedy jest dym ale nie zawsze.Przez jakies 2 tygodnie mialem z tym spokoj a dzis znow.....!O i jeszcze jedno juz przy obr okolo 1000 silnik dziwnie pracuje i trzesie a wczesniej tego nie bylo!Ile moze kosztowac wtryskiwacz do takiego auta?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Grzyby » 16 kwi 2009, 21:59

Jaksa napisał(a):komplecik wtrysków do M6 to 8,5 tys zł po dłuzszej rozmowie cena spadła do 6.600 za komplet

:D
Poczytaj poradnik ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez olins79 » 22 kwi 2009, 21:25

Witam mam pytanie co do dwumasówki – w zeszłym roku w mojej Mazdzie 6 2.0 cdti 136km padła, proces był szybki i objawy książkowe (zresztą dzięki forum wyczaiłem o co chodziło)
Wymieniłem dwumasówkę i sprzęgło i było pięknie przez chwilę – sprzęgło chodziło leciutko i znowu cisza.
Po zrobieniu około 500 km pojawiło się znów postukiwanie, a sprzęgło nagle zaczęło chodzić ciężej – mechanik po posłuchaniu powiedział, że może wada dwumasówki (nowej) ale żebym jeszcze poczekał minęło pare miesięcy i postukiwanie jest wyraźnie słyszalne na biegach 1-3 między 1500 a 2200/2300 obrotów niemniej jednak mechanik twierdzi, że to nie jest dwumasówka. Wspomniał coś o skrzyni biegów (tydzień temu zmieniłem olej). Z ciekawostek jeżeli przy 60km/h zredukuje z 4 na 3ke i gwałtownie puszcze sprzęgło (bez wyrównania obrotów słychać głośne stuknięcie (nie robię takicz rzeczy na codzień)
Dwumasa i sprzęgło na gwarancji i mechanik powiedział, że może je wyjąć ale skończy się na kosztach bo według niego to nie jest przyczyna.
Czy coś innego o podobnych objawach przychodzi wam do głowy? Może kolega Jaksa? :)
PS: Sprzęgło się nie ślizga, biegi chodzą normalnie i nie szarpie przy ruszaniu.
olins79
 

Postprzez karchach » 8 maja 2009, 14:45

Czas na glos w ankiecie- kilka dni temu zostalo wymienione sprzeglo oraz 2M. Przebieg auta- powyzej 200tys.pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 sty 2009, 18:40
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: mazda 6 kombi 2003

Postprzez Wieszczu » 11 maja 2009, 21:25

No to i ja się wypowiem. Dziś odebrałem autko z wymiany koła 2M i sprzęgła. Założone koło LUK'a i sprzęgło LUK'a. Wszystko śmiga perfekcyjnie, autko chodzi cichutko i równiutko, sprzęgło też świetnie. Jednym słowem duuuuuża poprawa :)
Miejmy nadzieje, że na kolejne 150tys spokój :)

Pozdrawiam,
Paweł
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez m6boy » 13 maja 2009, 19:13

Hej!Pisale w mojej sprawie jakis czas temu!To znaczy trzesienie autem przy obr 1200-1500 , utrata mocy i dymienie!Przed wczoraj pojechalem do mechanika,podlaczyl auto pod kompa i pokazalo mu blad ERG!Wyczyscil go i wszystko bylo ok, tzn zniklo trzesienie ,utraty mocy i dymienie!Ale niestety dzis powrocilo:( Gumowy cienki przewod przy ERG byl troche polamany wiec go troche ucielem i zalozylem na zawor!Przejechalem okolo 30 km , mocy nie traci, nie dymi ale czasami trzesie przy obr 1200-1500!I silnik troche dziwnie pracyje!Ten facet w garazu powiedzial mi ze jak bedzie problem to mam przyjechac i beda musieli zalozyc drugi zawor bo tem moze juz nie nadawac sie do niczego!Jesli chodzi o zaslepianie go to mowil ze tu tego nie robia(jestem w UK)!Nowy troche kosztuje wiec poradzcie mi co z tym zrobic.Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 13 maja 2009, 20:27

m6boy napisał(a):Jesli chodzi o zaslepianie go to mowil ze tu tego nie robia(jestem w UK)!Nowy troche kosztuje wiec poradzcie mi co z tym zrobic.Pozdro

sam go zaslep ,przy pomocy kawalka blaszki
ale pod warunkiem, ze EGR nie ma czujnika polozenia(wtyczka!)
bo jak ma, to komp. wyrzuci tobie beldy..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6