Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD
hi! Na szczescie mechanik mi powiedzial ze to nie jest padajace kolo 2M tylko cos nie tak z wtryskami.Na poczatek doradzil mi zebym kupil specjalny plyn do czyszczenia wtryskow i wyjezdzil bak paliwa na tym!A jesli nie pomoze to potrzebna bedzie kalibracja!Tylko z tym moze byc problem bo mowil mi ze w Angli chyba tego nie robia.....Moze ktos wie jak to z tym jest w UK?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
m6boy napisał(a): jesli nie pomoze to potrzebna bedzie kalibracja!Tylko z tym moze byc problem bo mowil mi ze w Angli chyba tego nie robia.....
w kazdym ASO mogą wykonać kalibracje
i powinnienes ją zrobic tak czy owak!
E
Ostatnio edytowano 17 kwi 2009, 00:21 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dieslem z czterema garkami nie jeździ się przy 1200 rpm, bo motor szarpie bardzo mocno – z zasady czterech garków.
W każdym R4 będziesz miał szarpaninę do 1500 – jeździj tak kolego to szybko wykończysz nawet nówkę koło 2M.
wrrr
W każdym R4 będziesz miał szarpaninę do 1500 – jeździj tak kolego to szybko wykończysz nawet nówkę koło 2M.
wrrr

Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
HEj!Wlalem do baku ten preparat i czasami jest ok ale czesto przy tych obrotach (1200 1500)jak dodam gazu to auto jakby traci na chwile moc i nagle wyrywa do przodu ale w lusterku widze czarna chmure dymu!Co to moze byc wtryski czy moze cos nie tak z pompa?
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
m6boy napisał(a):przy tych obrotach (1200 1500)jak dodam gazu
to robisz wszystko żeby rozwalić koło dwumasowe
Nie jeździ się z takimi obrotami tym silnikiem, to nie wolnossący klekot i turbina do poprawnej pracy potrzebuje ponad 1500 obrotów.
m6boy napisał(a):jak dodam gazu to auto jakby traci na chwile moc i nagle wyrywa do przodu
Gratuluję odkrycia tzw. "turbodziury"
I jak pisał Grzyby: nie jeździ się poniżej 1.500 obr. ze względu na cały układ przeniesienia napędu.
Ja nie jezdze na tych obrotach tylko jak juz pisalem przy zmianie biegu cos jakby sie zacina i auto traci moc a nagle wyrywa i kopci na czarno jak cholera!Czy to moze byc cos z pompa czy wtryskiwacze?Unikam tych obrotow najbardziej jak sie da ale w miesci etrudno jest jezdzic 5 na godzine na obr. wiekszych niz 1500!
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
Coś mi się widzi, że to twój pierwszy diesel. Poniżej 2000 obr. auto Ci nie przyśpieszy, pewnie wtedy zdziwiony ciśniesz do dechy a wtedy jak załapie moment to gna jak szalony, a czarna chmura jest tego efektem. Przy mocnym depnięciu można takiej się spodziewać i nie jest to nic dziwnego. Używaj redukcji bądź półsprzęgła żeby wkręcić trochę obrotów przy 5 km/h.
Tak tez robie podczas jazdy po miescie!Ale z ta chmura dymu to jest troche inaczej bo kolega ma takie same auto i nic takiego sie nie dzieje!Np dzisiaj jechalem z pracy i przy obrotach okolo 2000 zmienilem z 2 na 3 wtedy obr spadly do okolo 1700 dodalem delikatnie gazu i auto wystrzelilo do przodu a za mna.....czarno!i ostatnio troche spalanie mi podskoczylo!o i to moj 2 diesel ale wczesniej to byla Astra 1.7 td wiec to chyba troche roznica miedzy tymi autami!Ok dzieki za pomoc.
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
Kluczowe jest czy delikatnie, jak deliktanie to nie powinno dymić, a z drugiej strony wystrzelić do przodum6boy napisał(a):dodalem delikatnie gazu i auto wystrzelilo do przodu a za mna.....czarno!
Po prostu auta na ulamek sekundy jakby jakby sie zawiesza i nagle gna na przod i wtedy jest dym ale nie zawsze.Przez jakies 2 tygodnie mialem z tym spokoj a dzis znow.....!O i jeszcze jedno juz przy obr okolo 1000 silnik dziwnie pracuje i trzesie a wczesniej tego nie bylo!Ile moze kosztowac wtryskiwacz do takiego auta?
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
Jaksa napisał(a):komplecik wtrysków do M6 to 8,5 tys zł po dłuzszej rozmowie cena spadła do 6.600 za komplet
Poczytaj poradnik ...
Witam mam pytanie co do dwumasówki – w zeszłym roku w mojej Mazdzie 6 2.0 cdti 136km padła, proces był szybki i objawy książkowe (zresztą dzięki forum wyczaiłem o co chodziło)
Wymieniłem dwumasówkę i sprzęgło i było pięknie przez chwilę – sprzęgło chodziło leciutko i znowu cisza.
Po zrobieniu około 500 km pojawiło się znów postukiwanie, a sprzęgło nagle zaczęło chodzić ciężej – mechanik po posłuchaniu powiedział, że może wada dwumasówki (nowej) ale żebym jeszcze poczekał minęło pare miesięcy i postukiwanie jest wyraźnie słyszalne na biegach 1-3 między 1500 a 2200/2300 obrotów niemniej jednak mechanik twierdzi, że to nie jest dwumasówka. Wspomniał coś o skrzyni biegów (tydzień temu zmieniłem olej). Z ciekawostek jeżeli przy 60km/h zredukuje z 4 na 3ke i gwałtownie puszcze sprzęgło (bez wyrównania obrotów słychać głośne stuknięcie (nie robię takicz rzeczy na codzień)
Dwumasa i sprzęgło na gwarancji i mechanik powiedział, że może je wyjąć ale skończy się na kosztach bo według niego to nie jest przyczyna.
Czy coś innego o podobnych objawach przychodzi wam do głowy? Może kolega Jaksa?
PS: Sprzęgło się nie ślizga, biegi chodzą normalnie i nie szarpie przy ruszaniu.
Wymieniłem dwumasówkę i sprzęgło i było pięknie przez chwilę – sprzęgło chodziło leciutko i znowu cisza.
Po zrobieniu około 500 km pojawiło się znów postukiwanie, a sprzęgło nagle zaczęło chodzić ciężej – mechanik po posłuchaniu powiedział, że może wada dwumasówki (nowej) ale żebym jeszcze poczekał minęło pare miesięcy i postukiwanie jest wyraźnie słyszalne na biegach 1-3 między 1500 a 2200/2300 obrotów niemniej jednak mechanik twierdzi, że to nie jest dwumasówka. Wspomniał coś o skrzyni biegów (tydzień temu zmieniłem olej). Z ciekawostek jeżeli przy 60km/h zredukuje z 4 na 3ke i gwałtownie puszcze sprzęgło (bez wyrównania obrotów słychać głośne stuknięcie (nie robię takicz rzeczy na codzień)
Dwumasa i sprzęgło na gwarancji i mechanik powiedział, że może je wyjąć ale skończy się na kosztach bo według niego to nie jest przyczyna.
Czy coś innego o podobnych objawach przychodzi wam do głowy? Może kolega Jaksa?
PS: Sprzęgło się nie ślizga, biegi chodzą normalnie i nie szarpie przy ruszaniu.
-
olins79
No to i ja się wypowiem. Dziś odebrałem autko z wymiany koła 2M i sprzęgła. Założone koło LUK'a i sprzęgło LUK'a. Wszystko śmiga perfekcyjnie, autko chodzi cichutko i równiutko, sprzęgło też świetnie. Jednym słowem duuuuuża poprawa
Miejmy nadzieje, że na kolejne 150tys spokój
Pozdrawiam,
Paweł
Miejmy nadzieje, że na kolejne 150tys spokój
Pozdrawiam,
Paweł
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Hej!Pisale w mojej sprawie jakis czas temu!To znaczy trzesienie autem przy obr 1200-1500 , utrata mocy i dymienie!Przed wczoraj pojechalem do mechanika,podlaczyl auto pod kompa i pokazalo mu blad ERG!Wyczyscil go i wszystko bylo ok, tzn zniklo trzesienie ,utraty mocy i dymienie!Ale niestety dzis powrocilo:( Gumowy cienki przewod przy ERG byl troche polamany wiec go troche ucielem i zalozylem na zawor!Przejechalem okolo 30 km , mocy nie traci, nie dymi ale czasami trzesie przy obr 1200-1500!I silnik troche dziwnie pracyje!Ten facet w garazu powiedzial mi ze jak bedzie problem to mam przyjechac i beda musieli zalozyc drugi zawor bo tem moze juz nie nadawac sie do niczego!Jesli chodzi o zaslepianie go to mowil ze tu tego nie robia(jestem w UK)!Nowy troche kosztuje wiec poradzcie mi co z tym zrobic.Pozdro
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
m6boy napisał(a):Jesli chodzi o zaslepianie go to mowil ze tu tego nie robia(jestem w UK)!Nowy troche kosztuje wiec poradzcie mi co z tym zrobic.Pozdro
sam go zaslep ,przy pomocy kawalka blaszki
ale pod warunkiem, ze EGR nie ma czujnika polozenia(wtyczka!)
bo jak ma, to komp. wyrzuci tobie beldy..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6