Bijące hamulce – kolejna sensowna teoria

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez siwy_dymek » 15 kwi 2006, 17:24

Marcin L napisał(a):a ja mam jeszcze jedną teorię popartą praktyką.
Też wydawało mi się że biją hamulce – dopóki nie zlikwidowałem luzów w zawieszeniu i nie wyniemiłem opon na nówki – "bicie" zniknęło jak ręką odjał :–)


no ja wlasnie to bede robil, tzn.oponki i do tego jescze prostowanie chyba 2 felg, bo ze 2 sa troche zwichrowane- autko niestety zostaje na satloosach 14" ...wydech wskoczyl za alusy
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez Yard » 15 kwi 2006, 20:38

Marcin L napisał(a):Też wydawało mi się że biją hamulce – dopóki ...nie wyniemiłem opon na nówki – "bicie" zniknęło jak ręką odjał :–)


To jest pierwsza rzecz. Przełożyć koła. Złe wyważenie, popękane kordy.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Krysztof_66M » 24 kwi 2006, 11:05

Witam wszystkich. Też od niedawna mam problem z biciem przy hamowaniu. Niedawno zmieniłem opony na nowe. Mam mazdę 626 99r 2,0 td kombi. Autko super oszczędne trochę głośne. Ale wracając do problemu. Czy to będzie wina zabrudzonych tarczy czy może żle wyważone opony. Problem pojawia się przy prędkości powyżej 100 km/h. Pod pedałem przy mocniejszym hamowaniu czuję drgania. Z góry dzięki za dodatkowe info. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tych skądinąd udanych autek.
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2006, 17:15
Posty: 29
Skąd: Wielkopolska
Auto: MAZDA 3 Sky Energy + Led. 120 km sedan. Lift 2017

Postprzez gonzalez » 16 lut 2008, 05:22

mam pytanie w sprawie tarcz hamulcowych czy do madzi premacy pasują tarcze od innego modelu mazdy rozchodzi sie o przednie tarcze i możepoleci mi ktoś jakąś dobrą firmę co robi tarcze oczywiście az rozsądną cenę
gonzalez
 

Postprzez Yard » 16 lut 2008, 10:09

Premacy 1991 cm – 131 KM

FORD USA
PROBE II (ECP)
2.0 16V
2.5 V6 24V
MAZDA
626 IV Hatchback (GE)
1.8
2.0 i
2.5 24V
2.0 D GLX Comprex
626 IV (GE)
1.8 i
2.0 i
2.0 D GLX Comprex
626 V Hatchback (GF)
1.8
2.0
2.0 H.P.
2.0 DITD
2.0 Turbo DI
2.0 TD
626 V (GF)
1.8
2.0
2.0 DITD
2.0 Turbo DI
2.0 TD
626 V Station Wagon (GW)
1.8
2.0
2.0 H.P.
MX-6 (GE6)
2.0
2.5 i 24V
2.5 24V
PREMACY (CP)
1.8
1.9
2.0
2.0 TD
XEDOS 6 (CA)
1.6 16V
2.0 V6

Premacy 1991 cm – 145 KM

FORD USA
PROBE II (ECP)
2.0 16V
2.5 V6 24V
MAZDA
626 IV Hatchback (GE)
1.8
2.0 i
2.0 i 4WD
2.5 24V
2.0 D GLX Comprex
626 IV (GE)
1.8 i
2.0 i
2.0 i 4WD
2.0 D GLX Comprex
626 V Hatchback (GF)
1.8
2.0
2.0 H.P.
2.0 DITD
2.0 Turbo DI
2.0 TD
626 V (GF)
1.8
2.0
2.0 DITD
2.0 Turbo DI
2.0 TD
626 V Station Wagon (GW)
1.8
2.0
2.0 H.P.
MX-6 (GE6)
2.0
2.5 i 24V
2.5 24V
PREMACY (CP)
1.8
1.9
2.0
2.0 TD
2.3 SVT
XEDOS 6 (CA)
1.6 16V
2.0 V6

http://ekatalog.intercars.com.pl/
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez alf28 » 16 lut 2008, 11:11

qlesh napisał(a):I przede wszystkim jaka przyczyna
brembo. prawdopodobnie produkowane w polsce też je man . po przetoczeniu pierwszych X które były na samochodzie w momęcie kupienia i biły poprawa przez miesiąć i 120pln w błoto. więc postanowiłem kupić coś firmowego"brembo"niestety rewelacyjnie było przez krótki okres czasy :|
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez tomaj82 » 1 lip 2008, 20:47

no to koledzy jaka tarcz do madzi jest stosunkowa dobra za niewielkie sianko (bez przesady)a 2, która swoje zalozenie spelni...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:29
Posty: 44
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 Sport Kombi 2.0 Diesel

Postprzez syberek1 » 2 lip 2008, 00:42

miałem wcześniej Mitsubishi Galanta i tez problem z bijącymi tarczami również jak kolega (alf28) kupiłem brembo ale też się skrzywiły:/ były przetaczane ale kolejny raz problem się pojawił... okazało się że winne były piasty (rdza) oczyszczone a nawet przetoczone czoło po wyjęciu szpilek nie pamiętam o ile ale bardzo mało i problem znikł:)
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 16:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez lukaszp » 2 lip 2008, 08:28

Tarcza rzadko się krzywi od samego hamowania. W 90% powodem jest wjechanie na rozgrzanych hamulcach w kałużę. przerabiałem to na własnej skórze, wymieniłem tarcze i jest super.
Nie przetaczałem gdyż wcześniej te skrzywione tarcze należało by odpuścić w piecu a to już sie nie opłaca
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6