Hałas z tyłu oraz gorąca felga – prośba o sugestie.
Strona 1 z 1
zacisk może się zapiekł i trzyma.
Łożyska słychąć jak są obciążone czyli na zakrętach.
Wjedź w zakręt 40km/h i skręcając w lewo, obciążasz prawą stron. Jak łożysko po prawej stronie ma dosyć, to na pewno to usłyszysz. Jednocześnie, jeśli łożysko z lewej strony ma dosyć, to powinno ucichnąć na chwilę.
Jednak gorąca felga to zazwyczaj problem z nieodbijającym tłoczkiem albo zapieczonym zaciskiem.
Domowe sposoby to gumowy młotek do wbijania parawanów, zdjęcie koła i ostukanie zacisku i sprawdzenie jakie opory stawia koło. Jak koła nie da się ręką ruszyć to na 100% problem z tłoczkiem/zaciskiem
Wjedź w zakręt 40km/h i skręcając w lewo, obciążasz prawą stron. Jak łożysko po prawej stronie ma dosyć, to na pewno to usłyszysz. Jednocześnie, jeśli łożysko z lewej strony ma dosyć, to powinno ucichnąć na chwilę.
Jednak gorąca felga to zazwyczaj problem z nieodbijającym tłoczkiem albo zapieczonym zaciskiem.
Domowe sposoby to gumowy młotek do wbijania parawanów, zdjęcie koła i ostukanie zacisku i sprawdzenie jakie opory stawia koło. Jak koła nie da się ręką ruszyć to na 100% problem z tłoczkiem/zaciskiem
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Podnieś samochod na lewarku zlap za opone z gory i z dolu obiema rekami i sprobuj poruszac nie powinno byc zadnego luzu,psiknac nie kolego musisz rozebrac
Bigblu na zakretach to przeguby slychac nie lozyska nieodbijajacy tloczek =zapieczony zacisk
Chyba ze pływające stoją
Bigblu na zakretach to przeguby slychac nie lozyska nieodbijajacy tloczek =zapieczony zacisk
Chyba ze pływające stoją
Bigbluee bardzo dobrze opisał metodę na sprawdzenie łożysk na zakrętach. Przeguby słychać przy ostrzejszym skręcaniu
U mnie koło ani drgnie (w czasie ruszania jakbym jechał na zaciągniętym ręcznym)
Do tego potworne buchanie ciepła plus smród spalenizny.
Diagnoza- tłoczek nie odbija (co zresztą widziałem bo mi mechanik pokazywał, bo ledwo go ruszył).
Na dniach wymiana
Do tego potworne buchanie ciepła plus smród spalenizny.
Diagnoza- tłoczek nie odbija (co zresztą widziałem bo mi mechanik pokazywał, bo ledwo go ruszył).
Na dniach wymiana
- Od: 3 mar 2013, 01:33
- Posty: 169
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 GY 147KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6