Wibracje przy hamowaniu z dużej prędkości
Madzia juz sprawna...Wymienilem piaste+łozysko – tarcze pozostawilem stare mialem nadzieje ze obedzie sie bez koniecznosci ich wymiany ( bo jak piasta moze wykrzywic taki kawal metalu) niestety Jaksa mial racje---WYKRZYWIŁA.Pierwsza próba rozpedzilem do 120km i wibracje jak byly tak pozostały no moze mniejsze. Dzis rano mimo Niedzieli wymieniłem tez tarcze i az milo wibracje zupełnie znikły. I tu dla przestrogi gdybym na samym poczatku wymienil lozysko w pewnym autoryzowanym warsztacie koszt zamknol by sie w cenie JEDNEGO łozyska które huczało a tak 2 x ŁOZYSKO / PIASTA / 2 x TARCZE + 2 x ROBOCIZNA nie bede tego sumował bo mnie trafia ...... . Pozdrawiam
Przy wymianie tarcz zawsze powinno sie sprawdzac piasty aby uniknąc tego typu "kwiatków " 
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Panowie u mnie też pojawia się minimalne drganie bez hamowania a przy hamowaniu to już jest efekt drżenia kierownicy (szybkie ruchy pół centymetra w lewo i w prawo i tak się rusza szybko w tą i w tą). Byłem u mechanika i mówił że tarcza jest krzywa i będzie toczył tarczę ale nie daje gwarancji bo jest skrzywiona fest (przetoczył i dalej to samo). Natomiast ja się zastanawiam czy to może być np. uszkodzone łożysko górnego mocowania amortyzatora? bo przed rokiem wymieniane były właśnie one w firmie uduś. I później jeżdziłem na poprawki ze 3 razy tam bo skrzypiało w kierownicy... Czy drgania mogą powodować łożyska górnego mocowania amortyzatora?
Dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam
jocco napisał(a):Panowie u mnie też pojawia się minimalne drganie bez hamowania a przy hamowaniu to już jest efekt drżenia kierownicy (szybkie ruchy pół centymetra w lewo i w prawo i tak się rusza szybko w tą i w tą). Byłem u mechanika i mówił że tarcza jest krzywa i będzie toczył tarczę ale nie daje gwarancji bo jest skrzywiona fest (przetoczył i dalej to samo). Natomiast ja się zastanawiam czy to może być np. uszkodzone łożysko górnego mocowania amortyzatora? bo przed rokiem wymieniane były właśnie one w firmie uduś. I później jeżdziłem na poprawki ze 3 razy tam bo skrzypiało w kierownicy... Czy drgania mogą powodować łożyska górnego mocowania amortyzatora?
Dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam
Witam Panowie,
u mnie w M6 jest to samo co u kolegi, 3 komplet tarcz przerabiam (TRW,BREMBO a teraz ATE) max 5 tys kilometrów i bicie od nowa, kupiłem nowe felgi , zmieniłem piasty nawet ostatnio poduszkę amortyzatora prawego, ku mojemu zdziwieniu nie było tam łożyska mimo że w katalogach występuje,oczywiście szybka wrzutka na forum i łożysko nie występuje w przed liftach, bynajmniej nie w moim.
Zrobiłem hamulce z tyłu a bije dalej, po prostu mnie taka to wku
Ostatnie co mi przychodzi do głowy to maglownica bądź jakiś rozdzielacz siły hamowania.
Dodam że coś strzela w układzie kierowniczym podczas kręcenia kierownicą na postoju, jakby był to łącznik albo "cuś".
Proszę was o jakieś podpowiedzi.
Przeguby wewnętrzne ?
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Temat wieloklinu jest mi oczywiście znany jednak to nie ten problem, samochód nie nurkuje już działo się tak jak klocki się blokowały,po lekkim szlifowaniu krawędzi tył ładnie już bierze, co do grzania tarcz to dziś postaram się zwrócić uwagę czy któraś bardziej się grzeje.
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6