Dotyczy M6 GY z 2007 roku, 2.0 benzyna. Zaraz po zapaleniu silnika mogę wywołać żółty MAIN CRUISE i zadać prędkość. Wówczas zapali się na zielono i będę mógł jechać na tempomacie do oporu. Sam się nie wyłączy. Ale jeśli przejadę pierwsze kilometry po mieście i będę chciał włączyć tempomat wówczas mogę "zapalić' tylko żółty MAIN CRUISE. Prędkości nie będę mógł ustawić. Historia powtarza się za każdym razem jak wyłączę i włączę silnik. Podejrzewam czujnik hamulca, który jest pod pedałem hamulca.
Po skanowaniu błędów dostałem:
===PCM DTC P0571-FF===
Kod: P0571 – Uszkodzenie w obwodzie włącznika hamulców korygującego prędkośćpojazdu (Speed Control Brake). Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Pytanie 1. Czy to ten czujnik jest winowajcą?
Pytanie 2. Czy chcąc go wymienić nowy czujnik musi posiadać wszystkie identyczne oznaczenia jak poprzednik?
Awaria tempomatu-błąd P0571
Strona 1 z 1
- Od: 22 paź 2014, 17:49
- Posty: 3
- Skąd: Skawina
- Auto: Mazda 6 2.0 147 KM Sport Active
Z tymi oznaczeniami to jest rożnie np przepustnica L3g2 od silnika 2.3 ma takie samo oznaczenie l3g2 jak ta od 2.0 i działa bez zarzutu ,a zgadzają sie tylko oznaczenia l3g2.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Powinno dzialac bez problemu. Kup jakas uzywke z rozbitka. Ja mam czujnik od Anglika 2.0 i chodzi
ciekaw jestem tylko czy przedlift/polift jest to samo (pewnie tak) ale postaram sie zrobic dzisiaj zdjecie i wstawic to sobie sprawdzisz oznaczenie 
Tylko czy cykliczny brak tempomatu jest spowodowany potencjalną awarią czujnika stopu?
- Od: 22 paź 2014, 17:49
- Posty: 3
- Skąd: Skawina
- Auto: Mazda 6 2.0 147 KM Sport Active
Problem rozwiązałem wymieniając czujnik stopu.
Temat uważam za zamknięty.
Temat uważam za zamknięty.
- Od: 22 paź 2014, 17:49
- Posty: 3
- Skąd: Skawina
- Auto: Mazda 6 2.0 147 KM Sport Active
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6