ciśnienie w oponach
Strona 1 z 1
Jeśli na 225 ma tyle, to jeśli nabijesz tyle samo to nic się nie stanie, zwykle bije się 2,2 przód 2,4 tył.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Byłem wczoraj u wulkanizatora wyważyć koła i założyć na autko, koleś powiedział że w takim niskim profilu powinno być conajmniej 2.5 bar i tyle napchnął tylko teraz się martwię czy faktycznie miał rację, bo wcześniej mialem powiedziane na forum 2.2 przód i 2.3 tył, co zrobić upuścić powietrza czy tak zostawić?? nie do końca mam pewność co do racji Pana na wulkanizacji....podpowiecie mi co zrobić??
Nie musisz upuszczać, 2,5 bar to w granicach normy, więc jak jeździsz doładowanym autem to zostaw sobie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
rzadko kiedy jeżdźę z ładunkiem, częściej moim ładunkiem są moje kobiety żona i córcia. czyli w każdym wypadku 2.5 jest ok i zostawić?? jeszcze jedno pytanie czy mając oryginalne 18 calowe felgi et 50 i oponę 215/45 to mogę obniżyć zawieszenie poprzez zastosowanie sprężyn eibach obniżenie 30 przód i 30 tył to nic nie będzie obcierać?? martwi mnie odleglość koła z przodu od górnego wahacza, jak opuszczę go na sprężynach to nakrętka sworznia wahacza górnego nie będzie obcierała o oponę?? z góry dzięki za pomoc i podpowiedź. ( eibach był stosowany oryginalnie w MPS?? )
bedzie dobrze, zakladają 225/45 na te felgi i nic się nie dzieje.
MPS raczej nie na eibachu tylko coś dedykowane, ale co to nie wiem.
Ale nie róbmy offtopic, jeden temat, jeden problem i tego się trzymajmy. O felgach itp poczytasz dużo w dziale Nasze Mazdy / Mazda 6 bo ostatnio dużo ludzi zakłada rexy.
MPS raczej nie na eibachu tylko coś dedykowane, ale co to nie wiem.
Ale nie róbmy offtopic, jeden temat, jeden problem i tego się trzymajmy. O felgach itp poczytasz dużo w dziale Nasze Mazdy / Mazda 6 bo ostatnio dużo ludzi zakłada rexy.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
ale przecież masz tam kilka rozmiarów, więc na logikę można sobie policzyć, że im mniejsza opona tym więcej trzeba nadmuchać. Teoretycznie do 225/45R17 powinno się dmuchnąć nawet nieco mniej niż do 215/45R17, ale jak dasz tyle samo to też będzie dobrze, bo różnice są bardzo niewielkie.
Nie mam tego rozmiaru na naklejce, ale mam taki rozmiar od samego początku i już przetestowałem różne ciśnienia, dlatego na 2,3 w kombi z silnikiem 2,3L jest to najzdrowsze ciśnienie.
Nie mam tego rozmiaru na naklejce, ale mam taki rozmiar od samego początku i już przetestowałem różne ciśnienia, dlatego na 2,3 w kombi z silnikiem 2,3L jest to najzdrowsze ciśnienie.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Podkleję się pod temat z ciśnieniem w oponach, ponieważ także w żadnym miejscu nie mam naklejki z zalecanymi ciśnieniami, ale mniejsza o to.
Auto stoi na felgach alu 17", opony przód 205/50R17 93W, tył 205/50ZR17. Aktualnie na mojej drodze zaczęły się roboty drogowe i chciałbym troszkę ochronić swoje felgi od dziur i nierówności płyt betonowych.
Jakie ciśnienie zalecacie to w/w opon?

Auto stoi na felgach alu 17", opony przód 205/50R17 93W, tył 205/50ZR17. Aktualnie na mojej drodze zaczęły się roboty drogowe i chciałbym troszkę ochronić swoje felgi od dziur i nierówności płyt betonowych.
Jakie ciśnienie zalecacie to w/w opon?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6