Nowe amortyzatory i sprężyny z przodu. Tył w porządku. Koła w porządku. Samochód z każdym dniem się coraz gorzej prowadzi, jakby problem się pogłębiał...coraz bardziej kierownica chodzi w lewo i w prawo (nawet przy relatywnie równym i płaskim asfalcie), muszę robić coraz więcej korekt. Prowadzenie mazdy robi się coraz bardziej męczące.
W tygodniu pojadę chyba wymienić maglownice na zregenerowaną, zrobię zbieżność i geometrię. Jak to nie pomoże, to nie wiem....
Jakieś pomysły?
Nieoczekiwane ruchy kierownicy na nierównościach
1, 2
Witam.
Mam problem w mojej Mazdzie. Otoz co sie dzieje z kierownica podasz wjezdzania na jakakolwiek nierownosc lub dziure , wtedy taj jakby kierownica przeskakuje ze swojego miejsca i wraca przez chwile jest tak jakby luźna. Objaw jest tylko wtedy gdy lewo koło najedzie na nierownosc sprawdziłem to gdy gdy skrecajac w prawo , prawe kolo wjezdza na wzniesienie to nic sie nie dzieje ale gdy lewo koło najedzie to wtedy tak jak wspominałem na kierownicy czuje luz tak jakby wyskoczyła i wskoczyla. Na postooju i wczasie szybkiej jazdy na prostej drodze nic nie dolega
Mam problem w mojej Mazdzie. Otoz co sie dzieje z kierownica podasz wjezdzania na jakakolwiek nierownosc lub dziure , wtedy taj jakby kierownica przeskakuje ze swojego miejsca i wraca przez chwile jest tak jakby luźna. Objaw jest tylko wtedy gdy lewo koło najedzie na nierownosc sprawdziłem to gdy gdy skrecajac w prawo , prawe kolo wjezdza na wzniesienie to nic sie nie dzieje ale gdy lewo koło najedzie to wtedy tak jak wspominałem na kierownicy czuje luz tak jakby wyskoczyła i wskoczyla. Na postooju i wczasie szybkiej jazdy na prostej drodze nic nie dolega
-
tomo71
Mogę odświeżyć ? 
Nie znalazłem rozwiązania a mam objawy podobne do autora. Przy jeździe po naszych drogach muszę trzymać kierownicę mocniej bo na nierównościach odbija ona nieznacznie w prawo czy w lewo i zastanawiam się czy ten typ tak ma czy coś się dzieje. Dodatkowo czasem wspomaganie nie działa płynnie, tylko jest niewielki przeskok jak np wracam do prostych kół.
Miałem przy wymianie oleju dać mechanikowi auto, żeby się przejechał ale zapomniałem
Nie jest to uciążliwe a patrząc na ciężką pracę sprzęgła zastanawiam się czy w mazdach po prostu tak jest
Nie znalazłem rozwiązania a mam objawy podobne do autora. Przy jeździe po naszych drogach muszę trzymać kierownicę mocniej bo na nierównościach odbija ona nieznacznie w prawo czy w lewo i zastanawiam się czy ten typ tak ma czy coś się dzieje. Dodatkowo czasem wspomaganie nie działa płynnie, tylko jest niewielki przeskok jak np wracam do prostych kół.
Miałem przy wymianie oleju dać mechanikowi auto, żeby się przejechał ale zapomniałem
Nie jest to uciążliwe a patrząc na ciężką pracę sprzęgła zastanawiam się czy w mazdach po prostu tak jest
to inaczej wieloklin ?
będzie trzeba tylko odpowiedni smar wyczarować i mogę to zrobić, takie proste rzeczy aż się proszą o robienie samemu 
spróbuję z tym bo maglownica to chyba grubsza sprawa
spróbuję z tym bo maglownica to chyba grubsza sprawa
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6