Regeneracja maglownicy
Strona 1 z 1
Witam wszystkich jestem nowy na forum wiec na samym wstepie chciałbym sie przywitać.
Ale do rzeczy , mam problem ze wspomaganiem a mianowicie po regeneracji maglownicy która była dość kosztowna i wymianie pompy oczywiście na używkę nie odczułem poprawy. Kierownica powinna chodzić płynnie i oczywiśćie lekko i tak jest ale do momentu kiedy silnik się nie nagrzeje potem wszystko wraca do stanu przed naprawą. Mechanik mówi że nie czuje różnicy i wszystko jest ok ale kita sprzedaje bo jak nie moża czuc róznicy w momencie kiedy było mozna krecic kierownica prawie jednym palcem a po czasie trzeba obiema rekoma. Może wy macie jakiś pomysł bo ja juz nie mam żadnego. Doda że pompa chodzi bardzo dobrze. Zajmuje sie hydraulika silową więc zabrałem ją do siebie na warsztat i tam sprawdzałem. 
- Od: 5 sie 2016, 14:40
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6
2.0 diesel RF5C
2004 rok
Osobiście nie mam wielkiego doświadczenia z maglem. Co do chęci uzyskania pomocy na forum uzupełnij swój profil. Poza tym jak już mówisz że masz opory działania po rozgrzaniu silnika to może jest to wina płynu wspomagania, a może listwa w maglu zwiększa swój rozmiar i ciasno chodzi? A może wystarczy poluzować śrubę dociskową (kasująca luzy) ? Gdzieś coś ale nie wiadomo co 
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Ja również jestem po regeneracji. Wszystko chodzi całkiem w porządku, jedyne, co mnie denerwuje to straszne zgrzypienie, tak jakby suche (trzeszczące) gumy... coś takiego...
Przy okazji, gdzie to się znajduje takie coś?
Greg88 napisał(a): A może wystarczy poluzować śrubę dociskową (kasująca luzy) ?
Przy okazji, gdzie to się znajduje takie coś?
Zajmujesz sie hydrauliko silowo i jie potrafilbys zregenerowac magla ,tosz to nic innego jak silownik hydrauliczny
,swoja droga wątpię żeby śruba poprawiła cokolwiek ,tam musisz zwiększyć cisnienie im wieksze tym lzej krecic kiero,odpowietzony ulkad dobrze
Witam wszystkich i dziękuję że w końcu ktoś odpisał .
Informacja dla tqr_us owszem tak jak zauważyłeś magiel to siłownik ale żeby spolerować listwę potrzebna jest szlifierka do wałków na tokarce to nie przejdzie
. A poza tym mam gwarancje więc się nie martwię.
Tak jak wspomniałem pompa chodzi dobrze utrzymuje ciśnienie na właściwym poziomie . Nie ma też żadnych wycieków poziom płynu stoi bez żadnego nawet minimalnego ubytku. Układ jest odpowietrzony.
sęk w tym że wszystko się zmienia w momencie kiedy silnik się nagrzeje i to mnie dziwi to wgl nie powinno mieć nic wspólnego z maglem i pompom czyż nie ?
Informacja dla tqr_us owszem tak jak zauważyłeś magiel to siłownik ale żeby spolerować listwę potrzebna jest szlifierka do wałków na tokarce to nie przejdzie
Tak jak wspomniałem pompa chodzi dobrze utrzymuje ciśnienie na właściwym poziomie . Nie ma też żadnych wycieków poziom płynu stoi bez żadnego nawet minimalnego ubytku. Układ jest odpowietrzony.
sęk w tym że wszystko się zmienia w momencie kiedy silnik się nagrzeje i to mnie dziwi to wgl nie powinno mieć nic wspólnego z maglem i pompom czyż nie ?
- Od: 5 sie 2016, 14:40
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6
2.0 diesel RF5C
2004 rok
Listwa magla to silownik ktory, ma zęby dzięki którym przenosi ruch kierownicy na koła.
.
- Od: 5 sie 2016, 14:40
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6
2.0 diesel RF5C
2004 rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6