Regeneracja maglownicy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez zigulec » 7 sty 2015, 11:35

Czy ktoś dokonywał regeneracji pompy wspomagania i maglownicy w Warszawie ? prosiłbym o sprawdzony kontakt na prv....
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 16:05
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM

Postprzez s_poslowski » 5 sie 2016, 15:00

Witam wszystkich jestem nowy na forum wiec na samym wstepie chciałbym sie przywitać. :D Ale do rzeczy , mam problem ze wspomaganiem a mianowicie po regeneracji maglownicy która była dość kosztowna i wymianie pompy oczywiście na używkę nie odczułem poprawy. Kierownica powinna chodzić płynnie i oczywiśćie lekko i tak jest ale do momentu kiedy silnik się nie nagrzeje potem wszystko wraca do stanu przed naprawą. Mechanik mówi że nie czuje różnicy i wszystko jest ok ale kita sprzedaje bo jak nie moża czuc róznicy w momencie kiedy było mozna krecic kierownica prawie jednym palcem a po czasie trzeba obiema rekoma. Może wy macie jakiś pomysł bo ja juz nie mam żadnego. Doda że pompa chodzi bardzo dobrze. Zajmuje sie hydraulika silową więc zabrałem ją do siebie na warsztat i tam sprawdzałem. :>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2016, 14:40
Posty: 7
Auto: Mazda 6
2.0 diesel RF5C
2004 rok

Postprzez Greg88 » 16 sie 2016, 09:14

Osobiście nie mam wielkiego doświadczenia z maglem. Co do chęci uzyskania pomocy na forum uzupełnij swój profil. Poza tym jak już mówisz że masz opory działania po rozgrzaniu silnika to może jest to wina płynu wspomagania, a może listwa w maglu zwiększa swój rozmiar i ciasno chodzi? A może wystarczy poluzować śrubę dociskową (kasująca luzy) ? Gdzieś coś ale nie wiadomo co :)
Avatar użytkownika
 
Od: 25 mar 2015, 09:23
Posty: 283 (16/9)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM

Postprzez Mandey » 18 sie 2016, 11:59

Ja również jestem po regeneracji. Wszystko chodzi całkiem w porządku, jedyne, co mnie denerwuje to straszne zgrzypienie, tak jakby suche (trzeszczące) gumy... coś takiego...

Greg88 napisał(a): A może wystarczy poluzować śrubę dociskową (kasująca luzy) ?

Przy okazji, gdzie to się znajduje takie coś? :D
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez tqr_us » 18 sie 2016, 20:35

Zajmujesz sie hydrauliko silowo i jie potrafilbys zregenerowac magla ,tosz to nic innego jak silownik hydrauliczny :) ,swoja droga wątpię żeby śruba poprawiła cokolwiek ,tam musisz zwiększyć cisnienie im wieksze tym lzej krecic kiero,odpowietzony ulkad dobrze
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez s_poslowski » 27 sie 2016, 09:52

Witam wszystkich i dziękuję że w końcu ktoś odpisał .
Informacja dla tqr_us owszem tak jak zauważyłeś magiel to siłownik ale żeby spolerować listwę potrzebna jest szlifierka do wałków na tokarce to nie przejdzie :D. A poza tym mam gwarancje więc się nie martwię.
Tak jak wspomniałem pompa chodzi dobrze utrzymuje ciśnienie na właściwym poziomie . Nie ma też żadnych wycieków poziom płynu stoi bez żadnego nawet minimalnego ubytku. Układ jest odpowietrzony.
sęk w tym że wszystko się zmienia w momencie kiedy silnik się nagrzeje i to mnie dziwi to wgl nie powinno mieć nic wspólnego z maglem i pompom czyż nie ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2016, 14:40
Posty: 7
Auto: Mazda 6
2.0 diesel RF5C
2004 rok

Postprzez tqr_us » 27 sie 2016, 20:41

Nie powinna miec wplyw temperatura silnika na prace magla,co za listwa ?
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez s_poslowski » 27 sie 2016, 21:01

Listwa magla to silownik ktory, ma zęby dzięki którym przenosi ruch kierownicy na koła.:) .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2016, 14:40
Posty: 7
Auto: Mazda 6
2.0 diesel RF5C
2004 rok

Postprzez tqr_us » 28 sie 2016, 11:54

Ok dzięki,nie rozbieralem jeszcze magla <oczko>
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6