Wymiana sprężyn z tyłu, Mazda 6 2.3 kombi 2007r.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez sebek73sk » 19 gru 2014, 22:05

Witam, mam taki orzech do zgryzienia, bowiem chciałem wymienić z tyłu sprężyny – jakoś po załadowaniu 100 kg do bagażnika tak nisko siada tył... Wydaje mi się że w kombi nie powinno tak być. Auto ma obecnie 200 tys km, z zawieszeniem żadnych problemów – wszystko w oryginale. 185 tys km było zrobione w Niemczech. Po dziurawych drogach raczej nie jeżdżę, więc zastanawiałem się nad delikatnym obniżeniem auta – po zastosowaniu sportowych sprężyn powinno się usztywnić? Co sądzicie o tych sprężynach:
http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-k ... 70242.html

Czy coś to jest warte? Druga alternatywa to kupić 2 zwykłe sprężyny na tył, są KAYABA po 155zł/sztuka. Czy po założeniu standardowych coś może się poprawić? Miał ktoś taki przypadek??
Początkujący
 
Od: 21 lis 2011, 21:14
Posty: 13 (1/0)
Auto: Mazda 6 2007r. 2.3 benz. + LPG-BRC

Postprzez brodaM6 » 20 gru 2014, 15:20

Tu na forum piszą ze miękkie lepsze vogtland sa
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez sebek73sk » 26 gru 2014, 16:55

Widzę że te sprężyny VOGTLAND są za ponad 790zł za komplet. Mam rozumieć że jak jest napisane 40 – 25mm – to przód obniża się do 40mm a tył 25mm? Czy zawieszenie na takich sprężynach staje się strasznie sztywne? Da się w miarę jeździć? Miał ktoś z tym do czynienia?
Początkujący
 
Od: 21 lis 2011, 21:14
Posty: 13 (1/0)
Auto: Mazda 6 2007r. 2.3 benz. + LPG-BRC

Postprzez rymko » 31 gru 2014, 16:59

Miałem założone takie sprężyny i stała się rzecz dziwna – przód poszedł niżej niż tył i samochód dostał przechylenia <co?> To dziwne , bo firma zacna a tu taki zonk. Ogólnie na takich sprężynach jeździ się
pewniej niż oryginałach, bo mniej buja w zakrętach i nierównej nawierzchni. Komfort jazdy jest ok. , ale te sprężyny nie zagwarantują ci braku dobijania przy załadunku 100 kg do bagażnika – musiałbyś dołożyć sportowe amory. Druga sprawa to komplikacje przy najeżdżaniu i zjeżdżaniu z krawężników w Polsce – trudno to zrobić bez przycierania plastików.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6