regenerowany zestaw koło dwumasowe + sprzęgło – wymiana
Strona 1 z 1
Witam posiadam Mazde 6 z 2 litrowym dieslem o mocy 121 km muszę wymienić dwumas sprzegło i łożysko. Może ktoś mi doradzi jak to zrobić nie kupując nowego dwumasu.
-
albertinoo
Kup zregenerowany może trochę km na nim zrobisz ale opinie sa różne
Witam serdecznie!
w miniony weekend wymieniłem koło 2M+ tarcze sprzęgła+ docisk we własnym zakresie, na zestaw regenerowany.
co będzie Ci potrzebne
koło2M + tarcza sprzęgła+ docisk, ja ze względu na cenę zdecydowałem się na zestaw regenerowany,
koło 2M+tarcza+docisk = 1100zł + 200zł zaliczki- zwrot po odesłaniu uszkodzonego koła. z Poznania
łożysko wyciskowe sprzęgła 110zł LUK
to taki standard co trzeba wymienić,
dodatkowo ja wymieniłem,
łożysko wałka sprzęgłowego w wale korbowym, 25zł SKF 6202 podwójnie kryte gumą.
łożysko podpory półosi SKF 31zł 6206 podwójnie kryte gumą C4- luźne na boki.
dwie gumy na stabilizator 2x18zł skoro sanki będą na wierzchu.
wysprzęglik 90zł
1x simering wału korbowego od strony skrzyni BH 0605F 40zł
2x simering półosi rozmiar 39x59 19zł
wężyk wysprzęglika 35cm od hamulców. 14zł
problem miałem z odkręceniem dwóch przednich nakrętek od sanek, reszta spoko poszła,
będziesz jeszcze potrzebował trzpień do wycentrowania nowej tarczy sprzęgła 15x23mm
płyn ze skrzyni trzeba spuścić,
tu warto spojrzeć:
viewtopic.php?f=412&t=151119&p=2938190&hilit=wymiana+ko%C5%82a+dwumasowego#p2938190
po wymianie niebo.
czytaj szybko bo pewnie zaraz zniknie
pozdrawiam
Paweł
w miniony weekend wymieniłem koło 2M+ tarcze sprzęgła+ docisk we własnym zakresie, na zestaw regenerowany.
co będzie Ci potrzebne
koło2M + tarcza sprzęgła+ docisk, ja ze względu na cenę zdecydowałem się na zestaw regenerowany,
koło 2M+tarcza+docisk = 1100zł + 200zł zaliczki- zwrot po odesłaniu uszkodzonego koła. z Poznania
łożysko wyciskowe sprzęgła 110zł LUK
to taki standard co trzeba wymienić,
dodatkowo ja wymieniłem,
łożysko wałka sprzęgłowego w wale korbowym, 25zł SKF 6202 podwójnie kryte gumą.
łożysko podpory półosi SKF 31zł 6206 podwójnie kryte gumą C4- luźne na boki.
dwie gumy na stabilizator 2x18zł skoro sanki będą na wierzchu.
wysprzęglik 90zł
1x simering wału korbowego od strony skrzyni BH 0605F 40zł
2x simering półosi rozmiar 39x59 19zł
wężyk wysprzęglika 35cm od hamulców. 14zł
problem miałem z odkręceniem dwóch przednich nakrętek od sanek, reszta spoko poszła,
będziesz jeszcze potrzebował trzpień do wycentrowania nowej tarczy sprzęgła 15x23mm
płyn ze skrzyni trzeba spuścić,
tu warto spojrzeć:
viewtopic.php?f=412&t=151119&p=2938190&hilit=wymiana+ko%C5%82a+dwumasowego#p2938190
po wymianie niebo.
czytaj szybko bo pewnie zaraz zniknie
pozdrawiam
Paweł
- Od: 28 lip 2013, 21:42
- Posty: 44
- Skąd: Olkusz
- Auto: była
Mazda 6 kombi, 2.0L Diesel 121KM 2004r
jest Mazda 6 GH kombi, 2.2L 2010r, 163KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6