To jedziemy:
1.Na początek odkręcamy śrubę przegubu na pół osi po wcześniejszym odgięciu blokady nasadka 32mm długa przedłużka i pomocnik żeby nacisnął na hamulec

2.Odkręcić akumulator i wyjąc go
3.Odkręcić podstawkę po akumulatorem
4.Wymontować puszkę filtra powietrza po wcześniejszym odpięciu podciśnienia i przewodu doprowadzającego powietrze do silnika. Puszka jest tylko wciśnięta.

5.Spuszczamy olej ze skrzyni
6.Odkręcamy śrubę wahacza prostego i skośnego. Śruba wahacza skośnego wyjdzie dopiero po opuszczeniu sanek. Oczywiście odkręcamy zawieszenie po obu stronach bo musimy zdjąć całe sanki

7.Odkręcić łączniki stabilizatora
8.Odkręcić 3 śruby mocujące maglownice do sanek
9.Odkręcić dwie śruby podpory prawej półosi. Odchylić wahacze na zewnątrz samochodu wtedy półosie wyjdą ze skrzyni należy pokonać tylko opór który stawia blokada (pierścień na półosi)
Na zdjęciu lewa półoś nie udało się jej wyjąć z piasty dlatego tak to wszystko odchyliłem
[

Dopisano 20 mar 2013, 01:06:
10.Odkręcić osłony plastikowe miedzy karoserią a sankami po obu stronach trzymają się na spinki
11.Teraz należy opuścić sanki trzymają się z przodu samochodu na dwóch śrubach klucz 19mm i 6 z tyłu 2 na klucz 19mm i 4 klucz 17mm. Zdjęcie tylnego mocowania

12.Odkręcić tylną poduszkę skrzyni biegów
13.Po opuszczeniu mamy możliwość odkręcenia i wyjęcia śrub wahacza skośnego. Kolejna rzecz to odkręcenie po prawej stronie sanek śrub mocujących przewód od maglownicy do pompy wspomagania kierownicy. Są tam dwie śruby koło chłodnicy i jedna spinka oraz w połowie długości sanek jedna. Z lewej strony na sankach też jest przykręcony przewód idący od maglownicy do zbiorniczka na płyn kierowniczy ten trzyma się na dwóch śrubach. Z lewej strony też jest ułożony przewód od samo poziomowania xenonu który trzeba odczepić od sanek i wyjąć wtyczkę z czujnika .
14.Opuszczamy sanki i odstawiamy na bok. Przy okazji mamy dobry dostęp do gum drążka stabilizatora warto wymienić. A to już sanki na boku

15.Odkręcamy opaski rury od intercoolera. Odkręcić śruby mocujące metalową rurę (na zdjęciu) i zdjąć przewody podciśnieniowe a później rure

16.Odkręcić rozrusznik trzyma się na trzech śrubach. Pamiętać o przewodzie doprowadzającym prąd. Rozrusznik wychodzi do góry
17.Odkręcić wspornik trzymający jakieś zaworki do których idą przewody podciśnienia
18.Odkręcić wysprzęglik i przewód idący do wysprzęglika od obudowy skrzyni

19. Odpiąć wtyczki czujników
Dopisano 20 mar 2013, 01:34:
20.Zdjąć linki z wybieraka skrzyni i odkręcić wspornik linek

21.Odkręcić wszystkie śruby łączące skrzynie z silnikiem pamiętając o dwóch takich głęboko ukrytych za tą rurą metalową od intercoolera którą zdjeliśmy

22.Podwieszamy silnik

23.Odkręcamy 2 nakrętki i 1 śrubę mocujące skrzynie do poduszki
24. Odciągamy skrzynie od silnika i wyciągamy ją. Może zawadzać o podłużnice więc trzeba opuścić silnik
25. Ukazuje się taki widok

26. Wkręcamy dolną śrubę mocująca wcześniej skrzynie i za pomocą łapki lub innego narzędzia blokujemy koło dwumasowe o odkręcamy docisk

27.Nadal blokujemy dwumas i odkręcamy 8 śrub mocujących

28.Należało by wymienić uszczelniacz wału korbowego i łożysko w którym osadzony jest wałek skrzyni
29.Zakładamy dwumas z nowymi śrubami i smarując klejem do gwintów wkręcamy na śruby na krzyż momentem 170Nm.
30.Odtłuszczamy powierzchnie cierną dwumasy i docisku i mocujemy tarcze i docisk. Tarcze należy wycentrować najlepiej wałkiem sprzęgłowym. Można też dotoczyć podtoczony wałek pasujący w otwór łożyska w wale korbowym (15mm) i w otwór tarczy sprzęgła (23mm).

Dopisano 20 mar 2013, 01:57:
31. Wymieniamy łożysko oporowe na wałku skrzyni i składamy wszystko odwrotnie

Jest przy tym sporo pracy ale satysfakcja gwarantowana i parę złotówek zostaje w kieszeni.
Dopisano 20 mar 2013, 02:06:
A tak wyglądała dwumasa: http://www.fotosik.pl/video/f62a7541c0cf687c.html