nierównomierne zużycie opon

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez waltanick » 27 sie 2013, 19:45

Panowie mam problem.Zauważyłem,że lewą oponę bierze mi wewnątrz i lekko zewnątrz.Prawa wygląda dobrze.Byłem dzisiaj na sprawdzeniu zbieżności i wyszło,że jest niby ok.W zawieszeniu raczej luzów nie mam.Zauważyłem też dziwne zjawisko tzn. jak skręcam ostro jadąc powoli słyszę nieraz jakiś zgrzyt.Wydaje mi się,że dochodzi ze wspomagania albo przekładni,ale czy to miałoby jakiś wpływ na ścieranie opony?Oto wykres z geometrii
Załączniki
SL376050.JPG
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 38
Auto: M6 GH 2010 2.2D 163km

Postprzez esperal » 27 sie 2013, 20:29

Ciśnienie w kole w normie? Co to znaczy ''w zawieszeniu raczej luzów nie ma'' To są czy nie ma? Czy przed ustawieniem zbieżności nie sprawdzili Ci zawieszenia?
Pytałeś dlaczego nie ustawili prawego tylnego koła?
Ostatnio edytowano 28 sie 2013, 10:23 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2013, 23:50
Posty: 55 (0/1)
Skąd: Północ
Auto: 323 GTR
Audi A4 Quattro

Postprzez waltanick » 27 sie 2013, 20:35

Ciśnienie w normie.Byłem niedawno na przeglądzie i nie stwierdzono luzów, ale chyba wybiorę się na bardziej szczegółową kontrolę.Prawego tylnego nie ustawiał bo stwierdził,że z tym można spokojnie jeździć..
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 38
Auto: M6 GH 2010 2.2D 163km

Postprzez esperal » 27 sie 2013, 21:13

waltanick napisał(a):Prawego tylnego nie ustawiał bo stwierdził,że z tym można spokojnie jeździć..

Zasrane lenie. Zbieżność sumaryczna weszła mu ledwo na zielone to się wysrał na prawe koło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2013, 23:50
Posty: 55 (0/1)
Skąd: Północ
Auto: 323 GTR
Audi A4 Quattro

Postprzez waltanick » 28 sie 2013, 18:08

Byłem dzisiaj na sprawdzeniu luzów w zawieszeniu.Diagnoza- brak jakichkolwiek luzów.. Gość powiedział,że opony są słabe i może przez to już je brać na krawędziach.
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 38
Auto: M6 GH 2010 2.2D 163km

Postprzez waltanick » 29 sie 2013, 20:11

Dzisiaj zdjąłem koła i zauważyłem,że prawa końcówka drążka kierowniczego ma uszkodzoną osłonę gumową i jakoś lżej kręci się nią na boki niż lewą.Dodatkowo sworzeń górnego prawego wahacza też ma uszkodzoną gumę.Czy to miałoby jakiś związek z moim problemem?
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 38
Auto: M6 GH 2010 2.2D 163km

Postprzez esperal » 29 sie 2013, 21:25

waltanick napisał(a):Dzisiaj zdjąłem koła i zauważyłem,że prawa końcówka drążka kierowniczego ma uszkodzoną osłonę gumową i jakoś lżej kręci się nią na boki niż lewą.Dodatkowo sworzeń górnego prawego wahacza też ma uszkodzoną gumę.Czy to miałoby jakiś związek z moim problemem?

Jeśli nie ma luzu to nie, ale jeśli gumy są rozwalone to niedługo ten luz będzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2013, 23:50
Posty: 55 (0/1)
Skąd: Północ
Auto: 323 GTR
Audi A4 Quattro

Postprzez Gronek » 29 sie 2013, 21:50

Tuleje wahacza obstawiam.... ręką luzu nie wyczujesz a w czasie jazdy koło lata przód-tył. Jedź na stacje na szarpaki........... Dokładnie sprawdź tuleje wahaczy, sworznie i mocowania amortyzatora
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Avatar użytkownika
Firma
CUP 2017 miejsce 3
 
Od: 26 cze 2008, 10:39
Posty: 243 (1/22)
Skąd: Warszawa / Śladów
Auto: Bridgeported RX8 hajpałerrrr,
Vectra Joker V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6