A możecie mi koledzy podpowiedzieć jak sobie poradzić z tym, żeby nie uciekło mi dużo płynu przy rozkręcaniu?
Wydaje mi się, że po odkręceniu i tak będziesz musiał odpowietrzyć układ.
Przeszukaj forum – któryś z kolegów podawał fajny sposób odpowietrzenia układu hamulcowego samemu. Sprawdziłem to i faktycznie działa. Trzeba użyć ok. 4m przewodu igielitowego

.
Tu schemat pomocniczy:
http://img260.imageshack.us/my.php?image=mazda6kombizaciskhamulc.jpgMożesz sprawdzić czy jest konieczne wyciąganie tłoczka.
Zdejmij gumową osłonkę, wypchnij (pompując pedałem hamulca) tłoczek i jeżeli będzie widoczny osad rdzy (raczej przy jego końcowej części- tzn. najbliżej klocków) to proponuje wyciągnąć tłok.
Po wyciągnięciu tłoczka, jak będziesz miał lekki osad rdzy spróbuj ją usunąć bardzo drobnym papierkiem ściernym i pamiętaj aby raczej trzeć do okoła tłoczka a nie w jego wysokości.
Przy montowaniu nowej osłony gumowej pamiętaj o prawidłowym jej założeniu no i proponuję od wewnętrznej strony użyć jeszcze smaru do tłoczków hamulcowych – np. takiego
http://endurorider.pl/2006/11/pasta-do-smarowania-tloczkow-hamulcowych/Po zamontowanu całości niezbędne będzie wciśnięcie tłoczka (przednie tłoczki są wciskane, a tylne wkręcane).