Spalone sprzęgło w M6 – objawy.
1, 2
Witam!
Mam Mazde6 TS2 2003. Problem jest tego typu, ze jak dodaje gazu zeby ruszyc szybciej a pozniej na kolejnych biegach przyspieszyc to nie idzie. czasem czuje ze nie idzie i nagle chwilka mocy i znowu nie idzie, albo tak pulsacyjnie sie odczuwa moc. Nie wiem czy to ma zwiazek z tym , ze sprzeglo tez jakos tak chodzi wedlug mnie ciezko. Nie znam sie na mechanice ani troche wiec prosze o jakies wskazowki jak to rozwiazac.
Wielkie dzieki!
Mam Mazde6 TS2 2003. Problem jest tego typu, ze jak dodaje gazu zeby ruszyc szybciej a pozniej na kolejnych biegach przyspieszyc to nie idzie. czasem czuje ze nie idzie i nagle chwilka mocy i znowu nie idzie, albo tak pulsacyjnie sie odczuwa moc. Nie wiem czy to ma zwiazek z tym , ze sprzeglo tez jakos tak chodzi wedlug mnie ciezko. Nie znam sie na mechanice ani troche wiec prosze o jakies wskazowki jak to rozwiazac.
Wielkie dzieki!
- Od: 1 lut 2011, 20:03
- Posty: 31
- Skąd: Oxford, UK
- Auto: Mazda6
2.2 MZR-CD
2010
A w momencie jak dodajesz gazu i "nie idzie" to obroty rosną w górę? -Jeśli tak to sprzęgło do wymiany.
bpwiniu napisał(a):Mam Mazde6 TS2 2003
witamy...
to, ze mazda to jasne, TS2 jest wersja wyposazenia... a nie oznaczeniem jednostki napedowej...
kristoferson1 napisał(a):A w momencie jak dodajesz gazu i "nie idzie" to obroty rosną w górę? -Jeśli tak to sprzęgło do wymiany.
prawdopodobnie
Ps. moze kolega by uzupelnil swoj profil uzytkownika? (nikt nie musial by sie domyslac...
no i skad kolega jest... tez...)
prosze
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
kubsztyk napisał(a):Sprawdź przewód podciśnieniowy podłączony do "grzybka" sterującego geometrią turbosprężarki – czy nie jest popękany, sparciały. Od tego bym zaczął.
hehehe... dobre... nawet nie wiadomo jaki silnik ma kolega...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
bpwiniu napisał(a):Uzupelnilem profil
Hehe. No ale do rzeczy... Cisne, obroty ida, silnik wyje i nie idzie tylko sie toczy... Czy droga to zabawa z wymiana sprzegla?
Pozdrawiam!
samo sprzeglo (kompletne)... jak dobrze pamietam to cos kolo 250 GBP... no i jeszcze wymiana, ale to juz w zaleznosci od mechanika
Ps. masz PW
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):kubsztyk napisał(a):Sprawdź przewód podciśnieniowy podłączony do "grzybka" sterującego geometrią turbosprężarki – czy nie jest popękany, sparciały. Od tego bym zaczął.
hehehe... dobre... nawet nie wiadomo jaki silnik ma kolega...
Pomyłka..
tak, poniewaz zwiekszasz obroty, a nie jedziesz...
ps. a nie ma po przejazdzce "ladnego" zapachu obok auta? powinien byc...
Ps. masz wiadomosc
ps. a nie ma po przejazdzce "ladnego" zapachu obok auta? powinien byc...
Ps. masz wiadomosc
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
bpwiniu napisał(a):W Anglii jest wilgotno a co za tym idzie wiadomo.
eee... nie zganiaj na klimat...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam ponownie!
Apropo tego sprzegla, to poczytalem troche na forum i znalazlem ze M6 tak maja. Zalezy jak sie trafi. W jednej chodzi masakrycznie a w innej jak po masle. To samo ponoc jest nawet z autami w salonie...
Takze juz nie wiem co z ta moca...
Pozdrawiam!
Apropo tego sprzegla, to poczytalem troche na forum i znalazlem ze M6 tak maja. Zalezy jak sie trafi. W jednej chodzi masakrycznie a w innej jak po masle. To samo ponoc jest nawet z autami w salonie...
Takze juz nie wiem co z ta moca...
Pozdrawiam!
- Od: 1 lut 2011, 20:03
- Posty: 31
- Skąd: Oxford, UK
- Auto: Mazda6
2.2 MZR-CD
2010
odpowiem tak...
nasz objawy juz opisane powyzej... m. innymi "zapach" w trakcie jazdy i po niej, a przy dodawaniu gazu – wzrost obrotow przy nieznacznym wzroscie predkosci...
niestety nikt "na odleglosc" nie potwierdzi objawow, wiec musisz zdecydowac sam...
nasz objawy juz opisane powyzej... m. innymi "zapach" w trakcie jazdy i po niej, a przy dodawaniu gazu – wzrost obrotow przy nieznacznym wzroscie predkosci...
niestety nikt "na odleglosc" nie potwierdzi objawow, wiec musisz zdecydowac sam...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam
Jestem nowy i mam taki problem:
Przy gwałtownym dodaniu gazu i utrzymaniu pedała gazu w miejscu obroty idą w górę i nagle wracają w pozycje której powinny sie znajdywać.
Dokładnie mam 1500obr dodaje gazu do 2000obr utrzymuje pedał gazu w bezruchu a obroty skaczą do 2500obr na 1,5sekundy i wracają do 2000obr.
Niezależnie od ilu obrotów dodaje gwałtownie gazu na wszystkich jest ten sam objaw!!!
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale ostatnio wymieniałem:
-płyn hamulcowy
-płyn chłodniczy
-olej (dextelia czy jakoś tak )
-akumulator
-filtr oleju
-filtr paliwa
-przedmuchiwałem sprężonym powietrzem filtr powietrza (wizualnie był czysty)
Oraz na kable odpalałem audi A3 bo bratu zdechł aku.
Czy któryś z tych rzeczy mogło spowodować tą awarie!!!???
Czytałem że ludziom falują obroty
Ja tego nie zaobserwowałem.
Jestem nowy i mam taki problem:
Przy gwałtownym dodaniu gazu i utrzymaniu pedała gazu w miejscu obroty idą w górę i nagle wracają w pozycje której powinny sie znajdywać.
Dokładnie mam 1500obr dodaje gazu do 2000obr utrzymuje pedał gazu w bezruchu a obroty skaczą do 2500obr na 1,5sekundy i wracają do 2000obr.
Niezależnie od ilu obrotów dodaje gwałtownie gazu na wszystkich jest ten sam objaw!!!
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale ostatnio wymieniałem:
-płyn hamulcowy
-płyn chłodniczy
-olej (dextelia czy jakoś tak )
-akumulator
-filtr oleju
-filtr paliwa
-przedmuchiwałem sprężonym powietrzem filtr powietrza (wizualnie był czysty)
Oraz na kable odpalałem audi A3 bo bratu zdechł aku.
Czy któryś z tych rzeczy mogło spowodować tą awarie!!!???
Czytałem że ludziom falują obroty
Ja tego nie zaobserwowałem.
- Od: 30 sty 2012, 12:41
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 Sport exclusive , kombi . 2.0 136KM 2004r,
Jest to możliwe że poprostu przy wymianie płynu hamulcowego nie został odpowietrzony układ sprzegła!
Miałby ktoś jakieś zdjęcie ukazujące odpowietrznik sprzęgła by go zlokalizować samemu!
I odpowietrzyć.
Miałby ktoś jakieś zdjęcie ukazujące odpowietrznik sprzęgła by go zlokalizować samemu!
I odpowietrzyć.
- Od: 30 sty 2012, 12:41
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 Sport exclusive , kombi . 2.0 136KM 2004r,
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6