Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez s i w y » 7 lip 2011, 13:36

No u mnie też już jest to drganie przy ruszaniu.. K2M i sprzęgło już zamówione. Samochód jest strasznie zamulony, sprzęgło się ślizga okropnie. Auto stoi w garażu i czeka na wymianę. Budzikowo 195 tys. :)
sulfar napisał(a):mam podobne objawy z tą różnicą , ze dochodzi drganie budy przy ruszaniu

A słyszysz specyficzne dzwonienie z okolic lewarka zmiany biegów na biegu jałowym? Ewentualnie podczas zmiany biegów na wyższy? Ja mam takie dziwne terkotanie.. To objawy padającego K2M.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez monomono111 » 10 lip 2011, 18:29

witam ...mazda 6 citd 2003r 136 ps..mam problem i nikt nie potrafi mi pomóc :( wymieniłem sprzegło i dwumas poniewaz podczas zmiany biegów czułem wibracje na pedale oraz takie dziwne CHROBOTANIE i i jakies stukanie w dochodzace ze sprzegła .Gdy na wcisnietym sprzegłe dodawałem gazu czuc i slychac owe CHROBOTANIE .niestety po wymianie całego kąpletu na nowy czyli dwumas tarcza docisk łozysko oporowe jest nadal to samo zero poprawy <płacze> dwa razy mechanicy wyciagali skrzynie i wszystko jest niby ok...Boje sie jezdic teraz auto chodzi jak stary grat stuka cos po odpaleniu na wcisnietym spprzegle jak gdyby przestaje ale czuc takie pulsowanie na pedale a przy ruszaniu jakies delikatne szarpanie POMOCY moze ktos wie co moze byc tego przyczyna .JESTEM TUTAJ NOWY WIEC PROSZE O WYBACZENIE JEZELI COS NIE TAK NAPISAŁEM :)
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez Grzyby » 10 lip 2011, 18:43

Założono nowe części czy po regeneracji?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez monomono111 » 10 lip 2011, 19:52

dwumas zregenerowany przesz firme sprzegło serwis z Poznania a sprzegło NKK nowe
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez Grzyby » 10 lip 2011, 20:09

monomono111 napisał(a):zregenerowany

Tak myślałem – to jest prawdopodobnie odpowiedź na Twoje problemy
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez monomono111 » 10 lip 2011, 20:39

czyli widze ze stawiacie na ten dwumas regenerowany...szkoda ze nie mozna tego jakos na 100% sprawdzic przed kolejnym wyciąganiem skrzyni
Ostatnio edytowano 12 lip 2011, 22:22 przez monomono111, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

PostTen post został usunięty przez Bandit 11 lip 2011, 20:13.
Powód: Post pod postem

Postprzez Bandit » 11 lip 2011, 20:14

Temat oczywiście powielony, więc zapraszam do regulaminu forum. Łączę z tematem o kole 2m

P.S.
Nie pisz posta pod postem, używaj opcji "edytuj".
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Enduro » 11 lip 2011, 20:18

monomono111 napisał(a):dwumas podobno jest zrobiony idealnie ..

podobno ma niestety wiele stron medalu
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez naian » 12 lip 2011, 22:49

monomono111 napisał(a):dwumas zregenerowany przesz firme sprzegło serwis z Poznania a sprzegło NKK nowe


Przypadkiem nie przez firmę MOTO-REGE ? Jeśli tak to wszystko jasne, też korzystałem z ich usług. Zbieraj na nowe koło lepiej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 21:46
Posty: 40
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: M6 MZR-CD 2004

Postprzez monomono111 » 14 lip 2011, 15:14

tak dokładnie przez ta właśnie firme <glupek2> czyli sprawa jasna ..a Ty jak załatwiłes sprawe z nimi oddali kase ??? powiedz mi jeszcze czy też miałes podobne objawy po założeniu koła stuki wibracje i zła prace sprzegła oraz pulsowanie pedału ?
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez Enduro » 14 lip 2011, 20:05

monomono111 napisał(a):tak dokładnie przez ta właśnie firme ...

w sumie moze zebrac do kupy te reklamacje i wtedy hurtem dac im do zrozumienia, ze nie tędy droga :>
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez naian » 14 lip 2011, 20:36

U mnie wyglądało to tak: koło nie było do końca padnięte ale przypadkiem natknąłem się na ich reklame w necie. Pomyślałem, że skoro dają na to gwarancję to warto się skusić. Zawiozłem do nich (mają filię firmy k/Koszalina) koło + sprzęgło. Za 750zł naprawili koło, dodatkowo wymienili okładziny na sprzęgle. Po zamontowaniu tych zregenerowanych elementów nie mogłem auto ruszyć z miejsca. Dosłownie podskakiwało do góry! Pedał sprzęgła puslował. Przenosiło się to również na pedał hamulca. Znalazłem się wtedy w dość niekomfortowej sytuacji, bo z jednej strony w Moto- Rege zarzekali się, że robote zrobili dobrze, że to pewnie wina mechaników, że coś źle złożyli itp. Dosłownie niewiedziałem co robić. Kupować nowe koło czy może samo sprzęgło czy może w ogóle coś innego padło... Mazda wisiała ponad 2 tygodnie na podnośniku. W końcu postanowiłem zaryzykować- kupiłem nowe kompletne sprzęgło. Na szczęście po zabiegu jego wymiany wszystko wróciło do normy. W Moto- rege oczywiście nie wierzyli, że to była wina sprzęgła, zdołałem wyciągnąć od nich 150zł bo tyle niby kosztowała regeneracja sprzęgła. W sumie to po tej regeneracji koło pracuje niewiele lepiej niż przed, myślę że nie warto było.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 21:46
Posty: 40
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: M6 MZR-CD 2004

Postprzez monomono111 » 15 lip 2011, 09:43

A widzisz to własnie ja tez wysyłałem to koło do Gąsek koło Koszalina :| czyli z tego wynika ze ta ich regeneracja to jedno wielkie nieporozumienie pewnie to robią za pomocą młotka i papieru sciernego a pozniej zwalają wine na mechaników albo na nie wiadomo co....dobrze zrobiłes nain ze zaryzykowałes i nowy komplet wsadziłes, mi pozostaje to samo zbieram na nowe koło <płacze> uwazajcie na takie firmy jak MOTO REGE w sumie ENDURO dobrze mówi trzeba by sie zebrac i złozyc hurtową reklamacje może wtedy by sie nauczyli że handel złomem i oszukiwanie ludzi sie nie opłaca
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez monomono111 » 15 lip 2011, 10:52

Enduro napisał(a):w sumie moze zebrac do kupy te reklamacje i wtedy hurtem dac im do zrozumienia, ze nie tędy droga :>
pozdr.E
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez monomono111 » 15 lip 2011, 10:55

dobrze mówisz może znajdzie sie na forum jeszcze ktoś poszkodowany przez firme MOTO REGE a wtedy założymy pozew zbiorowy <spoko> pozdro...
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez naian » 15 lip 2011, 22:07

Wiesz w sumie masz na tą regenerację gwarancję bodajże 12 miesięcy. Ale jak im udowodnisz, że źle zrobili robotę? Zwłaszcza w sytuacji kiedy masz auto unieruchomione a bardzo jest Ci potrzebne...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 21:46
Posty: 40
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: M6 MZR-CD 2004

Postprzez monomono111 » 16 lip 2011, 13:13

no wiem że trudno bedzie udowodnić ale zawsze można pomęczyć ich troche albo niech sobie zabiora to koło skoro jest niby dobre a kase zwrócą ..jak założę nowe i będzie ok wszystko to będę działał w tej sprawie zapłaciłem im 900zł nie licząc juz 1000zł za wyciąganie skrzyni dwa razy...masakra
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 18:11
Posty: 9

Postprzez remik » 18 lip 2011, 11:42

(mazda 2.0 diesel 121k)

Witam

nie wiem czy to dwumasówka czy sprzegło, auto ma przejechane 220tys (przebieg udokumentowany). Dzisiaj mojej żonie podczas redukcji pedał sprzegła po wciśnieciu po prostu wpadł i już niestety nie wrócił do poprzedniej pozycji, jest luźny. Od pewnego czasu pedał brał niżej niż w innych autach, tak mi sie wydawało, aż tu nagle bach i nie można biegów wrzucić.
Co może być powodem takiego stanu, czy dwumasowe koło może być jeszcze sprawne ?
z góry dziekuję za odpowiedź
pozdr
Początkujący
 
Od: 29 sie 2004, 19:15
Posty: 17
Skąd: Jelcz-Laskowice
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel

Postprzez mentos-MAZDA » 17 sie 2011, 22:37

poszukuje silnika 2.0 CiDT
mentos-MAZDA
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6