Jestem nowym użytkownikiem Mazdy 6 katano 2006 2.0i (jakies 3 tygodnie).
wszystko dziala super z wyjatkiem jednego malego detalu. Próbowalem znalesc cos na forum , ale nie znalazlem nic idetycznego do mojego problemu.
Wyglada to tak:
Gdy silnik juz jest rozgrzany , auto trzyma okolo 800rpm , ale w momecie wcisniecia hamulca spada o 50rpm i czuc drgania na pedalach i fotelu (czuje tez nierowna prace silnika).
drgania znikaja po zwolnieniu hamulca , obroty wracaja z powrotem do 800rpm. tak samo jest jak zostawi sie auto na luzie , bez biegu i sprzegla , obroty spadaja o te 50 .
w momecie gdy wcisne sprzeglo i wbije bieg obroty podnasza sie do 800. Zaopserwowalem tez , ze w momecie gdy spadaja obroty (o te 50) zaczyna cykac (zawor EGR)
wyglada on tak samo jak ten z tej aukcji poniżej:

zakupilem uzywany i chce go zmienic.
i tu sa 2 moje pytania :
czy mozna bez problemu samemu zmienic ten zawor (on ma polaczenie 2–pinowe) , czy jednak trzeba z tym na komputer jechac.
i drugie pytanie:
czy to moze byc ten problem, czy jednak cos innego?
Dzieki za odpowiedz i jakies porady
Pozdrawiam