Stuki koła pasowego wału korbowego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pele269 » 6 lis 2010, 22:57

Dlaczego jak odpalę samochód słychać stuki i bardzo skacze pasek klinowy, jest luz na kole pasowym wału korbowego. Proszę o szybką odpowiedz co mam zrobić.
Początkujący
 
Od: 6 lis 2010, 22:53
Posty: 8

Postprzez Enduro » 6 lis 2010, 23:18

pasek jest wyeksplatowny, napinacz nie trzyma
albo sprzegielko alternatora jest zatarte.
do wymiany! pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pele269 » 7 lis 2010, 00:38

Był ściągnięty całkowicie pasek, została na chwile odpalona pracowało tylko koło pasowe wału korbowego i ciągle było słychać stuk, napinacz został wcześniej wymieniony i alternator też. Może jakieś inne sugestie co jest nie tak?
Początkujący
 
Od: 6 lis 2010, 22:53
Posty: 8

Postprzez mądry » 7 lis 2010, 01:56

Uzupełnij profil, bo nikt nie wie o jaki silnik chodzi.
Jeśli masz diesla to z działem diesel powinieneś być za pan brat i to jak najszybciej.
Nie chcę być złym prorokiem <czarodziej> więc poczekam na informacje o aucie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez pele269 » 7 lis 2010, 10:35

2002 Diesel
Początkujący
 
Od: 6 lis 2010, 22:53
Posty: 8

Postprzez Enduro » 7 lis 2010, 11:30

pele269 napisał(a):... Może jakieś inne sugestie co jest nie tak?

jesli to diesel, to silnik do wymiany lub powaznej naprawy, o ile jest jeszcze ona mozliwa, czego absolutnie koledze NIE zycze. pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez mądry » 7 lis 2010, 11:54

No niestety nie życzę Ci tego ale jeśli masz auto z rocznika 02 i nigdy nie były wymieniane podkładki pod wtryskami a do tego nie sprawdzałeś smoka olejowego to stuki nie wróżą nic dobrego. Pocieszeniem może być to że przyczyną stuków może być padający wtrysk.
Poczytaj wątek zapchanego smoka olejowego w dziale diesel.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez pele269 » 7 lis 2010, 15:30

Tylko na wolnych obrotach skacze pasek, po wciśnięciu sprzęgła wszystko ok, może to łożysko oporowe.
Początkujący
 
Od: 6 lis 2010, 22:53
Posty: 8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6