Stuki koła pasowego wału korbowego
Strona 1 z 1
pasek jest wyeksplatowny, napinacz nie trzyma
albo sprzegielko alternatora jest zatarte.
do wymiany! pozdr.Enduro
albo sprzegielko alternatora jest zatarte.
do wymiany! pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Uzupełnij profil, bo nikt nie wie o jaki silnik chodzi.
Jeśli masz diesla to z działem diesel powinieneś być za pan brat i to jak najszybciej.
Nie chcę być złym prorokiem
więc poczekam na informacje o aucie...
Jeśli masz diesla to z działem diesel powinieneś być za pan brat i to jak najszybciej.
Nie chcę być złym prorokiem

pele269 napisał(a):... Może jakieś inne sugestie co jest nie tak?
jesli to diesel, to silnik do wymiany lub powaznej naprawy, o ile jest jeszcze ona mozliwa, czego absolutnie koledze NIE zycze. pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No niestety nie życzę Ci tego ale jeśli masz auto z rocznika 02 i nigdy nie były wymieniane podkładki pod wtryskami a do tego nie sprawdzałeś smoka olejowego to stuki nie wróżą nic dobrego. Pocieszeniem może być to że przyczyną stuków może być padający wtrysk.
Poczytaj wątek zapchanego smoka olejowego w dziale diesel.
Poczytaj wątek zapchanego smoka olejowego w dziale diesel.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6