Zapowietrzający się zbiornik paliwa- M6 benzyna

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez galantgalant » 13 wrz 2010, 01:26

To nie podciśnienie a nadciśnienie jest przyczyną syczenia. Po odkręceniu powietrze wylatuje z wlewu. Jest napisane jak byk w instrukcjii obsługi rozdział 3-19. Ma sens bo lepiej podaje paliwo, tylko zastanawia mnie jak to nadciśnienie jest wytwarzane? Będąc już przy temacie może ktoś wie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 03:42
Posty: 30
Skąd: IRL
Auto: Mazda 6 1.8 TS 2003 hatch

Postprzez Enduro » 13 wrz 2010, 10:56

to absolutnie prawidlowe dzialanie korka i nieuszkodzonego/szczelnego zbiornika potwierdza to syczenie w silnikach OTTO !
w zbiorniku zbierają się opary benzyny i one nie nie powinny wylatywać do atmosfery a ponadto są zasysanne odzielnym przewodem do systemu wtryskowego i wykorzystywane w silniku jako gotowa mieszanka (spalane)
nie nalezy nic modyfikowac, bo będzie smierdziało paliwem w około auta a i zagrożenie eksplozją będzie większe..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6