Zapowietrzający się zbiornik paliwa- M6 benzyna
1, 2
To nie podciśnienie a nadciśnienie jest przyczyną syczenia. Po odkręceniu powietrze wylatuje z wlewu. Jest napisane jak byk w instrukcjii obsługi rozdział 3-19. Ma sens bo lepiej podaje paliwo, tylko zastanawia mnie jak to nadciśnienie jest wytwarzane? Będąc już przy temacie może ktoś wie?
- Od: 10 lut 2010, 03:42
- Posty: 30
- Skąd: IRL
- Auto: Mazda 6 1.8 TS 2003 hatch
to absolutnie prawidlowe dzialanie korka i nieuszkodzonego/szczelnego zbiornika potwierdza to syczenie w silnikach OTTO !
w zbiorniku zbierają się opary benzyny i one nie nie powinny wylatywać do atmosfery a ponadto są zasysanne odzielnym przewodem do systemu wtryskowego i wykorzystywane w silniku jako gotowa mieszanka (spalane)
nie nalezy nic modyfikowac, bo będzie smierdziało paliwem w około auta a i zagrożenie eksplozją będzie większe..
pozdr.E
w zbiorniku zbierają się opary benzyny i one nie nie powinny wylatywać do atmosfery a ponadto są zasysanne odzielnym przewodem do systemu wtryskowego i wykorzystywane w silniku jako gotowa mieszanka (spalane)
nie nalezy nic modyfikowac, bo będzie smierdziało paliwem w około auta a i zagrożenie eksplozją będzie większe..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6