Błąd P0224, P2F01?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez aniol0007 » 24 kwi 2010, 23:04

Wczoraj zostałem "szczęśliwym" posiadaczem mazdy6 ts, 2,0diesel, 2006r. Dzis w trakcie jazdy wystąpil zanik mocy, po czym zapaliły sie kontrolki check engine i DPF. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły błędy, jak w tytule. Z góry dziękuję za pomoc.
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 11:19
Posty: 9

Postprzez krzych » 30 kwi 2010, 14:52

Spisz poprawnie te kody, literka na trzecim miejscu jest bledem.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez aniol0007 » 13 maja 2010, 19:54

Na szczescie wszystko juz w porzadku. Diesel Particular Filter wyczyszczony i madzia smiga. W lipcu jazda do kraju i tak naprawde wtedy okaze sie ile jest warta. 1070 mil przed nami. nara
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 11:19
Posty: 9

Postprzez krzych » 14 maja 2010, 01:02

Daj znac nawet jesli bedzie ok :) (a moze wlasnie szczegolnie? :D)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez aniol0007 » 20 cze 2010, 23:10

Znów to samo. Zanik mocy, kontrolka "check engine", "dpf". Pierwszy raz problem wystąpił przy 68000km, a teraz przy 71000km. Mam takie spostrzeżenie. Kontrolka "dpf" zgodnie z instrukcją powinna najpierw zaświecić sie na stałe ( informując o problemie i dając czas na samodzielne uporanie się z nim) a nastepnie powinna zacząć migać ( jechać do serwisu). W moim przypadku kolejność jest taka: zanik mocy, mrugająca kontrolka "dpf"(nie mam szans na reakcje) i jednoczesnie kontrolka "check engine". Dlaczego tak się dzieje? Dziennie jeżdżę madzia ok 60km, z czego 50km po autostradzie. Tak więc jest czas i miejsce na wypalenie filtra. Teoretycznie przynajmniej.
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 11:19
Posty: 9

Postprzez melass » 21 cze 2010, 10:15

To nie musi być DPF tylko coś innego...
Z tego co czytam to jestes z wysp, a dokladniej?
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 18:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez aniol0007 » 21 cze 2010, 17:07

Co to może być Twoim zdaniem? Poprzednio naprawa polegała na regeneracji filtra. Jutro madzia jedzie lawetą do serwisu. Na szczęście jest na gwarancji. Walia.
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 11:19
Posty: 9

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6