Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD
W moim samochodzie chyba zaczyna padać 2M, bo na biegu jałowym słychać stuki i chrobotanie jakieś i trochę trzepie silnikiem
przebieg mam 187500 km. Chciałbym się jeszcze zapytać jakie są wszystkie inne objawy padającego koła 2M?
- Od: 17 lip 2007, 19:17
- Posty: 59
- Skąd: Starachowice/Kraków
- Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.
Wymienialem. Wlasnie ze wzgledu na chrobotanie – ale to nie od 2M jak sie okazuje. Stuki byc moze juz 2M, ale zalezy jakie. Ja dwumas dobry na lepszy zmienilem z tego wszystkiego. Poprzedni moge odsprzedac
.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
A ja mam takie pytanie
Ile trwa wymiana koła dwu-masowego w warsztacie samochodowym
Ja już czekam 3 dzień i słyszę tylko Panie ile to roboty ....
Dodam że części dostarczone były drugiego dnia
A może informacja ile kosztuje taka impreza – bo czuję że ten mechanik chcę mnie naciągnąć
PS
Moja Madzia ma 188kkm i przy ruszaniu sapała
po wymontowaniu dwumasa miała luzy i tarcza była już zjechana
Mam nadzieję że teraz będzie OK
Ile trwa wymiana koła dwu-masowego w warsztacie samochodowym
Ja już czekam 3 dzień i słyszę tylko Panie ile to roboty ....
Dodam że części dostarczone były drugiego dnia
A może informacja ile kosztuje taka impreza – bo czuję że ten mechanik chcę mnie naciągnąć
PS
Moja Madzia ma 188kkm i przy ruszaniu sapała
po wymontowaniu dwumasa miała luzy i tarcza była już zjechana
Mam nadzieję że teraz będzie OK
- Od: 4 cze 2009, 21:22
- Posty: 13
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 6
Kombi
2,0 MZR-CD
2002r
gstr napisał(a):Ulegając zbiorowej panice, postanowiłem założyć ankietę, która pozwoli ocenić jak sprawa wygląda tak naprawdę.
Na razie (2008-01-06 00:10) jesteśmy przy tym, że koło 2M nie pada to 200 kkm poza szczególnymi przypadkami (być może kręcony licznik lub inny nieszczęśliwy zbieg okoliczności)...
A ja ci powiem, że bujasz w obłokach. Jeśli stać cię będzie na przestudiowanie awaryjności związanej ściśle z "zawalonym" smokiem w M6, TO ZABIERZ WÓWCZAS ZDANIE I WYRAŹ JAKĄŚ OPINIĘ!! Na chwilę obecną – podaruj sobie komentarz, bo NIC nie wnosi!!! Jest denny, bo pragmatyka dowodzi jednoznacznie awaryjność jednostki. Leszcze do jeziora!!!
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...


- Od: 14 sty 2009, 19:26
- Posty: 240
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)
Mariuszk9 napisał(a):A ja mam takie pytanie
Ile trwa wymiana koła dwu-masowego w warsztacie samochodowym
Ja już czekam 3 dzień i słyszę tylko Panie ile to roboty ....
U mnie wymiana 2M trwała 1,5 dnia. Zaprowadziłem samochód na wymianę sprzęgła, okazało się że 2M również do wymiany więc do czasu pracy należy doliczyć również czas na ściągnięcie części. Roboty chyba jest sporo ale nie aż tyle ile reklamują "niektórzy fachowcy". Zapłaciłem 360zł
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
Witam,
Cały wieczór czytałem ten wątek o kole dwumasowym:)
I teraz mam wątpliwości co do mojej madzi 6. Otóż nie mam żadnego szarpania przy ruszaniu, drgań na niskich obrotach i tego typu historii, ale mam coś innego – podczas zmiany biegów gdy wciskam sprzęgło to pod sam koniec czuję deliktane wibracje (drgania). Podobnie jak stoję na biegu jałowym, wcisnę pedał sprzęgła i wcisnę pedał gazu to też czuję te wibracje.
Czy to może być początek końca mojego 2M? Jeśli tak to ile mniej więcej życia mu dajecie (załóżmy, że jestem grzecznym kierowcą i jeżdzę zgodnie ze sztuką)
dzięki z góry za info
pozdrawiam
jagal
Cały wieczór czytałem ten wątek o kole dwumasowym:)
I teraz mam wątpliwości co do mojej madzi 6. Otóż nie mam żadnego szarpania przy ruszaniu, drgań na niskich obrotach i tego typu historii, ale mam coś innego – podczas zmiany biegów gdy wciskam sprzęgło to pod sam koniec czuję deliktane wibracje (drgania). Podobnie jak stoję na biegu jałowym, wcisnę pedał sprzęgła i wcisnę pedał gazu to też czuję te wibracje.
Czy to może być początek końca mojego 2M? Jeśli tak to ile mniej więcej życia mu dajecie (załóżmy, że jestem grzecznym kierowcą i jeżdzę zgodnie ze sztuką)
dzięki z góry za info
pozdrawiam
jagal
-
jagal
Yapa napisał(a):ciężko powiedzieć jak jeździł poprzeni właściciel. Ja na ten przykład przy kupnie miałem stwierdzony początek drgań koła 2m. do tej pory mam ten początek drgań a przejechałem już 60kkm
To sprawdz czy to 2M, bo mi drgalo i drzy nadal po wymianie na nowsze, mniej zuzyte (pisze do drobnych wibracjach). Pulsowanie pedalu sprzegla tez nadal jest i tez drobne. Jak do tej pory nikt mi nie wyjasnil w czym rzecz, wszyscy twierdza, ze wszystko jest ok
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Yapa napisał(a):ciężko powiedzieć jak jeździł poprzeni właściciel. Ja na ten przykład przy kupnie miałem stwierdzony początek drgań koła 2m. do tej pory mam ten początek drgań a przejechałem już 60kkm
To sprawdz czy to 2M, bo mi drgalo i drzy nadal po wymianie na nowsze, mniej zuzyte (pisze do drobnych wibracjach). Pulsowanie pedalu sprzegla tez nadal jest i tez drobne. Jak do tej pory nikt mi nie wyjasnil w czym rzecz, wszyscy twierdza, ze wszystko jest ok
nie będę tego weryfikowal na razie -np.Jaksa stwierdził, że 2M jest ok, azety że jest początek drgań.wszyscy natomiast zgodnie twierdzą , że można z tym jeździć,więc szukać nie wiadomo czego nie będę, jeśli można z tym jeździć. Jeżdżę już tak 60 kkm i dopóki nic poważniejszego się nie wydarzy to nie będę grzebał, bo tylko stracę czas, kasę i nerwy. jak przyjdzie potrzeba to się pobawię, kasę mam odłożoną
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
dzięki wielkie za informacje. Dobra wiadomość na początek tygodnia:)
Zatem też nie będę nadgorliwy i poczekam z wymianą.
pozdrawiam
jagal
Zatem też nie będę nadgorliwy i poczekam z wymianą.
pozdrawiam
jagal
-
jagal
krzych napisał(a): ......Jak do tej pory nikt mi nie wyjasnil w czym rzecz....
wg. mnie to lekko wyksplatowane sprezyny tlumiace drgania lub niedowarzone kola spowodowne jego wytarciem- powoduje taki efekt...
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
racja mam to samo, przy ruszaniu nie szarpie, nie trzepie na wolnych obrotach, nie ma jakiegoś wibrowania na pedale sprzęgła – lekko drży auto ale tak lekko przy 1200-1500obr i mam tak jeździć a jak się rozsypie 2mas to będzie stukał, pukał i świrował i wtedy dopiero do roboty... na razie jeździć i się cieszyć eksploatacją – zalecenie ASO Mazda Dojczlandy 
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
skubiszek napisał(a):racja mam to samo, przy ruszaniu nie szarpie,
w pewnym sensie przyczyna to nierowno wytarta tarcza scierna,
co jest normalne (niestety), po jakims przebiegu
aby to wyeliminowac trzyba troche dluzej przetrzymac (slizgnac) sprzeglem przy ruszaniu
lub wymienic tarcze ale na original...
pzdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
skubiszek napisał(a):racja mam to samo, przy ruszaniu nie szarpie, nie trzepie na wolnych obrotach, nie ma jakiegoś wibrowania na pedale sprzęgła – lekko drży auto ale tak lekko przy 1200-1500obr i mam tak jeździć a jak się rozsypie 2mas to będzie stukał, pukał i świrował i wtedy dopiero do roboty... na razie jeździć i się cieszyć eksploatacją – zalecenie ASO Mazda Dojczlandy
A moze trzeba by zrobic test przelewowy wtryskiwaczy i moze sie okazac ze jeden leje powodujac nierowna prace silnika w zakresie tych obrotow? Jakby nie bylo zawsze taniej wyjdzie niz wymieniac 2M
- Od: 16 lis 2007, 19:33
- Posty: 25
- Skąd: łódz
- Auto: 6 2.0 D combi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6