Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez hajdar » 22 mar 2010, 14:59

możesz mi podesłac namiar na siebie to zadzwonie pogadamy: mariusz.ha@wp.pl
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Postprzez googieman » 28 kwi 2010, 18:46

W moim samochodzie chyba zaczyna padać 2M, bo na biegu jałowym słychać stuki i chrobotanie jakieś i trochę trzepie silnikiem :) przebieg mam 187500 km. Chciałbym się jeszcze zapytać jakie są wszystkie inne objawy padającego koła 2M?
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez krzych » 29 kwi 2010, 23:03

Wymienialem. Wlasnie ze wzgledu na chrobotanie – ale to nie od 2M jak sie okazuje. Stuki byc moze juz 2M, ale zalezy jakie. Ja dwumas dobry na lepszy zmienilem z tego wszystkiego. Poprzedni moge odsprzedac :P.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Mariuszk9 » 13 maja 2010, 15:01

A ja mam takie pytanie
Ile trwa wymiana koła dwu-masowego w warsztacie samochodowym
Ja już czekam 3 dzień i słyszę tylko Panie ile to roboty ....
Dodam że części dostarczone były drugiego dnia
A może informacja ile kosztuje taka impreza – bo czuję że ten mechanik chcę mnie naciągnąć

PS
Moja Madzia ma 188kkm i przy ruszaniu sapała
po wymontowaniu dwumasa miała luzy i tarcza była już zjechana
Mam nadzieję że teraz będzie OK
Początkujący
 
Od: 4 cze 2009, 21:22
Posty: 13
Skąd: Płock
Auto: Mazda 6
Kombi
2,0 MZR-CD
2002r

Postprzez Yapa » 13 maja 2010, 21:10

robota coś koło 700 zeta i chyba za długo czekasz
choć podobno jest to upierdliwe
spytaj Jaksy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez Mariuszk9 » 14 maja 2010, 19:28

Auto odebrałem
Hmm – nadal szarpie – mniej ale szarpie
a wymienione Koło 2masowe LUK, Tarcza LUK, docisk i łożysko
Ot zagadka – dlaczego ????
wysprzęglik trochę spocony – może to być przyczyna
Początkujący
 
Od: 4 cze 2009, 21:22
Posty: 13
Skąd: Płock
Auto: Mazda 6
Kombi
2,0 MZR-CD
2002r

Postprzez benen » 14 maja 2010, 20:53

gstr napisał(a):Ulegając zbiorowej panice, postanowiłem założyć ankietę, która pozwoli ocenić jak sprawa wygląda tak naprawdę.

Na razie (2008-01-06 00:10) jesteśmy przy tym, że koło 2M nie pada to 200 kkm poza szczególnymi przypadkami (być może kręcony licznik lub inny nieszczęśliwy zbieg okoliczności)...

A ja ci powiem, że bujasz w obłokach. Jeśli stać cię będzie na przestudiowanie awaryjności związanej ściśle z "zawalonym" smokiem w M6, TO ZABIERZ WÓWCZAS ZDANIE I WYRAŹ JAKĄŚ OPINIĘ!! Na chwilę obecną – podaruj sobie komentarz, bo NIC nie wnosi!!! Jest denny, bo pragmatyka dowodzi jednoznacznie awaryjność jednostki. Leszcze do jeziora!!!
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2009, 19:26
Posty: 240
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)

Postprzez daniel2505 » 16 maja 2010, 11:25

Mariuszk9 napisał(a):A ja mam takie pytanie
Ile trwa wymiana koła dwu-masowego w warsztacie samochodowym
Ja już czekam 3 dzień i słyszę tylko Panie ile to roboty ....




U mnie wymiana 2M trwała 1,5 dnia. Zaprowadziłem samochód na wymianę sprzęgła, okazało się że 2M również do wymiany więc do czasu pracy należy doliczyć również czas na ściągnięcie części. Roboty chyba jest sporo ale nie aż tyle ile reklamują "niektórzy fachowcy". Zapłaciłem 360zł
Mazda 6 z pewnością jest najprzystojniejszym, a byc może i najlepiej prowadzącym się czterodrzwiowym sedanem klasy średniej dostępnym na rynku...
Jeremy Clarkson "Nie zatrzymasz mnie"

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2009, 07:58
Posty: 101
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX

Postprzez Grzyby » 16 maja 2010, 13:30

benen – jak gstr zakładał ten temat to nikt o tym co napisałeś nic nie wiedział :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jagal » 29 maja 2010, 23:57

Witam,
Cały wieczór czytałem ten wątek o kole dwumasowym:)
I teraz mam wątpliwości co do mojej madzi 6. Otóż nie mam żadnego szarpania przy ruszaniu, drgań na niskich obrotach i tego typu historii, ale mam coś innego – podczas zmiany biegów gdy wciskam sprzęgło to pod sam koniec czuję deliktane wibracje (drgania). Podobnie jak stoję na biegu jałowym, wcisnę pedał sprzęgła i wcisnę pedał gazu to też czuję te wibracje.
Czy to może być początek końca mojego 2M? Jeśli tak to ile mniej więcej życia mu dajecie (załóżmy, że jestem grzecznym kierowcą i jeżdzę zgodnie ze sztuką)
dzięki z góry za info
pozdrawiam
jagal
jagal
 

Postprzez Yapa » 30 maja 2010, 01:09

ciężko powiedzieć jak jeździł poprzeni właściciel. Ja na ten przykład przy kupnie miałem stwierdzony początek drgań koła 2m. do tej pory mam ten początek drgań a przejechałem już 60kkm :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez krzych » 30 maja 2010, 23:22

Yapa napisał(a):ciężko powiedzieć jak jeździł poprzeni właściciel. Ja na ten przykład przy kupnie miałem stwierdzony początek drgań koła 2m. do tej pory mam ten początek drgań a przejechałem już 60kkm :)

To sprawdz czy to 2M, bo mi drgalo i drzy nadal po wymianie na nowsze, mniej zuzyte (pisze do drobnych wibracjach). Pulsowanie pedalu sprzegla tez nadal jest i tez drobne. Jak do tej pory nikt mi nie wyjasnil w czym rzecz, wszyscy twierdza, ze wszystko jest ok ;P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Yapa » 31 maja 2010, 00:17

krzych napisał(a):
Yapa napisał(a):ciężko powiedzieć jak jeździł poprzeni właściciel. Ja na ten przykład przy kupnie miałem stwierdzony początek drgań koła 2m. do tej pory mam ten początek drgań a przejechałem już 60kkm :)

To sprawdz czy to 2M, bo mi drgalo i drzy nadal po wymianie na nowsze, mniej zuzyte (pisze do drobnych wibracjach). Pulsowanie pedalu sprzegla tez nadal jest i tez drobne. Jak do tej pory nikt mi nie wyjasnil w czym rzecz, wszyscy twierdza, ze wszystko jest ok ;P

nie będę tego weryfikowal na razie -np.Jaksa stwierdził, że 2M jest ok, azety że jest początek drgań.wszyscy natomiast zgodnie twierdzą , że można z tym jeździć,więc szukać nie wiadomo czego nie będę, jeśli można z tym jeździć. Jeżdżę już tak 60 kkm i dopóki nic poważniejszego się nie wydarzy to nie będę grzebał, bo tylko stracę czas, kasę i nerwy. jak przyjdzie potrzeba to się pobawię, kasę mam odłożoną :) na razie gra i bucy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez jagal » 31 maja 2010, 09:34

dzięki wielkie za informacje. Dobra wiadomość na początek tygodnia:)
Zatem też nie będę nadgorliwy i poczekam z wymianą.

pozdrawiam
jagal
jagal
 

Postprzez Enduro » 31 maja 2010, 10:11

krzych napisał(a): ......Jak do tej pory nikt mi nie wyjasnil w czym rzecz....

wg. mnie to lekko wyksplatowane sprezyny tlumiace drgania lub niedowarzone kola spowodowne jego wytarciem- powoduje taki efekt...
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez benen » 31 maja 2010, 18:01

Jeździ? To znaczy gra i buczy!!! I tak niech pozostanie. Nie grzebać, nie mieszać!
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2009, 19:26
Posty: 240
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)

Postprzez skubiszek » 2 cze 2010, 14:43

racja mam to samo, przy ruszaniu nie szarpie, nie trzepie na wolnych obrotach, nie ma jakiegoś wibrowania na pedale sprzęgła – lekko drży auto ale tak lekko przy 1200-1500obr i mam tak jeździć a jak się rozsypie 2mas to będzie stukał, pukał i świrował i wtedy dopiero do roboty... na razie jeździć i się cieszyć eksploatacją – zalecenie ASO Mazda Dojczlandy :)
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Enduro » 2 cze 2010, 15:48

skubiszek napisał(a):racja mam to samo, przy ruszaniu nie szarpie,

w pewnym sensie przyczyna to nierowno wytarta tarcza scierna,
co jest normalne (niestety), po jakims przebiegu
aby to wyeliminowac trzyba troche dluzej przetrzymac (slizgnac) sprzeglem przy ruszaniu
lub wymienic tarcze ale na original...
pzdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez forex » 2 cze 2010, 19:33

skubiszek napisał(a):racja mam to samo, przy ruszaniu nie szarpie, nie trzepie na wolnych obrotach, nie ma jakiegoś wibrowania na pedale sprzęgła – lekko drży auto ale tak lekko przy 1200-1500obr i mam tak jeździć a jak się rozsypie 2mas to będzie stukał, pukał i świrował i wtedy dopiero do roboty... na razie jeździć i się cieszyć eksploatacją – zalecenie ASO Mazda Dojczlandy :)



A moze trzeba by zrobic test przelewowy wtryskiwaczy i moze sie okazac ze jeden leje powodujac nierowna prace silnika w zakresie tych obrotow? Jakby nie bylo zawsze taniej wyjdzie niz wymieniac 2M ;)
Początkujący
 
Od: 16 lis 2007, 19:33
Posty: 25
Skąd: łódz
Auto: 6 2.0 D combi

Postprzez Yapa » 3 cze 2010, 02:18

u mnie wykluczono wtryski...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6