Witam Wszystkich Forumowiczów,
Forum przeglądam od dawna i jest niezwykle pomocne, jednak nie znalazłem odpowiedzi na trapiące mnie pytanie.
W środę wybieram się do serwisu w celu wymiany rozrządu, główny mechanik proponuje napinacz ciśnieniowy w cenie 560 netto sugerując , że tylko taki zapewni mi bezproblemowe 100 000 km. Całkowita cena rozrządu z tą częścią to 2100brutto, na wielu aukcjach rozrząd z pompa można kupić za 1100zł (pasek unitta reszta części ntn).
Mam w związku z tym pytanie czy ktoś wymieniał napinacz na ciśnieniowy i jest jakaś różnica czy może ktoś chce mnie naciągnąć na niepotrzebne wydatki.
Jest to ASO Czach w Rzeszowie.
Pozdrawiam wszystkich.
Napinacz paska hydrauliczny czy ciśnieniowy?
Strona 1 z 1
Kompletny rozrząd (z tym samym napinaczem który sprzedaje ASO) kupisz właśnie za ok.1200zł.
Tylko nie w ASO
Pytaj np. tutaj www.carspeed.pl
Tylko nie w ASO
Pytaj np. tutaj www.carspeed.pl
Koledze chyba bardziej chodzi o to w czym jest roznica miedzy hydraulicznym a cisnieniowym.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Grzyby napisał(a):Kompletny rozrząd (z tym samym napinaczem który sprzedaje ASO) kupisz właśnie za ok.1200zł.
Tylko nie w ASO
Pytaj np. tutaj http://www.carspeed.pl
Dzwoniłem i pytałem. Dzięki za linka. Gość jest profesjonalistą (pozdrawiam Lublin), i rzeczywiście kompletny rozrząd do mojej mazdy kosztuje 1149 złociszków. Niestety, w tym układzie widzę, że goście z ASO w Rzeszowie troszeczkę sobie policzyli

-
bufka
Kupujac w Carspeedzie mozesz obok w Impexie zrobic. A w ogole to nie wiem czy nie masz blizej do Wieska z Debicy
(ale nie wiem ktore Mazdy on robi) poszukaj na forum
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Właśnie o nim (Wieśku)czytałem na forum. Hmmm. Tajemnicza postać. Dzięki za wiadomość. Napewno do niego zadzwonię.
-
bufka
Spytaj sam: memberlist.php?mode=viewprofile&u=2732
Aczkolwiek do diesla to wątpię żeby miał.
Temat skończy w koszu.
Aczkolwiek do diesla to wątpię żeby miał.
Temat skończy w koszu.
bufka napisał(a):Grzyby napisał(a):Kompletny rozrząd (z tym samym napinaczem który sprzedaje ASO) kupisz właśnie za ok.1200zł.
Tylko nie w ASO
Pytaj np. tutaj http://www.carspeed.pl
Dzwoniłem i pytałem. Dzięki za linka. Gość jest profesjonalistą (pozdrawiam Lublin), i rzeczywiście kompletny rozrząd do mojej mazdy kosztuje 1149 złociszków. Niestety, w tym układzie widzę, że goście z ASO w Rzeszowie troszeczkę sobie policzyli?. Czy ktoś zna i poleca dobry serwis w pobliżu Przemyśla. Dojadę choćby do Lublina. Niestety carspeed nie prowadzi chwilowo serwisu, a szkoda. Pozdrawiam forumowiczów.
ja robiłem rozrząd w Impexie w Lublinie, za części + robocizna zaplaciłem 1700.
- Od: 17 paź 2007, 18:08
- Posty: 7
- Skąd: puławy
- Auto: m6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6