mcbeth napisał(a):Mnie kiedyś za sugerowanie wykorzystania sprzęgła przez TCS wyzwano na tym forum od ignorantów technicznych krzywy
No bo to i nie jest uslizg sprzegla przeciez, ja to tylko porownalem jesli chodzi o odczucie kierowcy.
syberek1 napisał(a):tak jak zaciągniesz ręczny to czujnik abs-u wykrywa że koło stoi w miejscu
Dokladnie. Poza tym taka wlasnie zabawa (reczny + gaz, ale na wstecznym) wywolalem blad abs tworzac potezny poslizg a pozniej ostro naciskajac na hamulec hydrauliczny. Komputer zglosil od razu blad ABS/DSC i odmowil wspolpracy odnosnie hamowania i kontroli trakcji az do wylaczenia silnika. Dopiero po tym znow uznal ze jednak wszystko ok i dzialal normalnie. Latwo go oglupic
iso napisał(a):jak lód na jeziorze będzie
Jestes hardkorem. Powodzenia
szatek dwie uwagi: bez zduszenia silnika o ile japoncy nie sa kompletnymi kretynami, i druga, hamowanie dyferencjalne – poki co nie zaobserwowalem, ale jestes druga osoba ktora to sugeruje, wiec chetnie sprawdze przy najblizszej okazji








![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
 oczywiście zatrzymałem się już za skrzyżowaniem,na szczęście nic nie jechało z przeciwka i obyło się bez buuuum, ale nie chcę nawet myśleć co by było gdyby prędkość była większa lub coś akurat jechało....z moich obserwacji wynika że albo ABS w zimie znacznie wydłuża drogę hamowania , albo to ja nie znam prawidłowej techniki jazdy autem z ABS zimą
  oczywiście zatrzymałem się już za skrzyżowaniem,na szczęście nic nie jechało z przeciwka i obyło się bez buuuum, ale nie chcę nawet myśleć co by było gdyby prędkość była większa lub coś akurat jechało....z moich obserwacji wynika że albo ABS w zimie znacznie wydłuża drogę hamowania , albo to ja nie znam prawidłowej techniki jazdy autem z ABS zimą  


