Strona 1 z 1

przestawienie kąta zapłonu M6 LZR 2.3

PostNapisane: 23 lut 2010, 14:45
przez japoniec
Witam,
patrzylem na fora amerykanskie i tam proponuja przestawic kat zaplonu ( w celu podniesienia mocy )– operacja dosc prosta... odkrecenie 2-ch srub
Pytanie pojawia sie – czy wtedy trzeba jezdzic na 98 noPB ? ( brak spalania stukowego) czy na 95 mozna dalej bez problemu – oni maja inne opisy benzyny....
jak do sie ma do norm europejskich ?

dzieki za info! :)

EDIT
jeszcze dorzuce linka:
http://forum.mazda6club.com/2-3l-i-4/16 ... e-mod.html

EDIT
i jeszcze dodam, uziemilem sobie przepustnice – jak opisane w linku powyzej – duzo lepiej reaguje na nacisniecie pedalu gazu – za 5 pln warto – tyle mnie kosztowal kablel uziemiajacy, z dwoma koncowkami

EDIT
jak chodzi o uziemienie przepustnicy:
jak na filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=WOsTgandMPo

gruby kabel masowy – jeden koniec podlaczasz pod minus aku, drugi do przepustnicy – jak na filmie – 5 minut roboty
efekt – lepsza reakcja na wcisniecie gazu

[Usunięte]

PostNapisane: 23 lut 2010, 15:00
przez japoniec
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 13:55.
Powód: post pod postem

[Usunięte]

PostNapisane: 23 lut 2010, 15:10
przez japoniec
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 13:55.
Powód: post pod postem

[Usunięte]

PostNapisane: 12 mar 2010, 11:14
przez japoniec
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 13:55.
Powód: post pod postem

Re: Kto przestawial kat zaplonu w 6-tce LZR 2.3 ?

PostNapisane: 12 mar 2010, 22:39
przez hanzhans
Myślę, że spokojnie można śmigać na Pb 95, gdyż w Stanach normalna benzyna(regular) ma 89 oktanów, kolejna 91 a najwyższa 93 oktany. Skoro ta oceanem jeżdżą normalnie po przeróbce to i u nas nie powinno być kłopotu chociażby ze względu na to że u nas najtańsza ma 95 oktanów.

Re: Kto przestawial kat zaplonu w 6-tce LZR 2.3 ?

PostNapisane: 13 mar 2010, 07:45
przez GILB
w usa inaczej przeliczają oktany wg DON w europie wg RON, nie sugerowałbym się samą nazwą paliwa,

Re: Kto przestawial kat zaplonu w 6-tce LZR 2.3 ?

PostNapisane: 13 mar 2010, 09:32
przez japoniec
to inna sprawa – dla spokoju trzeba jezdzic na 98 wtedy chociaz kolesie spoza stanow tez sie wypowiadali i na 95 nie ma problemow – ale cel cwiczenia jest wyciagnac wiecej konikow z 98 noPB