Regulacja zaworów w silniku
pierwsze podejrzenie trafne zresztą było na uszczelkę pod głowicą brak zasilanie olejem wariatora
objawy metaliczny podźwięk przy schodzeniu silnika z obrotów jak już silnik został rozebrany okazało się iż jeden z tłoków jest lekko zapadnięty po zdjęciu wszystkiego i rozebraniu na części pierwsze okazało się że kilka zębów na wale jest dosłownie wyłamanych a sam wał nie trzyma nominalnych parametrów
objawy metaliczny podźwięk przy schodzeniu silnika z obrotów jak już silnik został rozebrany okazało się iż jeden z tłoków jest lekko zapadnięty po zdjęciu wszystkiego i rozebraniu na części pierwsze okazało się że kilka zębów na wale jest dosłownie wyłamanych a sam wał nie trzyma nominalnych parametrów
- Od: 13 mar 2016, 14:47
- Posty: 8
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 2.3 PB 2006r
Powiem tak madzie kupiłem już z takim silnikiem i wiedziałem że jest do roboty nie mam odniesienia do sprawnego motoru więc ciężko się wypowiedzieć głębiej w temacie generalnie nic nie szarpało ani nie było problemów z przyspieszaniem po za klekotaniem jak rasowy diesel i metalicznym podźwiękiem coś w stylu luźnego łańcucha rozrządu autko jeździło całkiem przyjemnie (z komisu do mechanika jakieś 20 Km ) plus będzie z 10 jazdy próbnej
- Od: 13 mar 2016, 14:47
- Posty: 8
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 2.3 PB 2006r
Witam,
W swoim aucie mam przejechane 230 000km z czego na gazie 100 000km.
W związku z tym przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych.
Będę to robił po raz pierwszy.
Może ktoś polecić porządny warsztat w Warszawie lub okolicach lub w województwie mazowieckim, gdzie mógłbym sprawdzić te luzy i ewentualnie je wyregulować?
Zależy mi na sprawdzonym warsztacie do którego można mieć pełne zaufanie.
Proszę podesłać adresy warsztatów. Będę wdzięczny.
Z góry dziękuję za pomoc.
Rafał
W swoim aucie mam przejechane 230 000km z czego na gazie 100 000km.
W związku z tym przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych.
Będę to robił po raz pierwszy.
Może ktoś polecić porządny warsztat w Warszawie lub okolicach lub w województwie mazowieckim, gdzie mógłbym sprawdzić te luzy i ewentualnie je wyregulować?
Zależy mi na sprawdzonym warsztacie do którego można mieć pełne zaufanie.
Proszę podesłać adresy warsztatów. Będę wdzięczny.
Z góry dziękuję za pomoc.
Rafał
- Od: 26 lip 2011, 10:06
- Posty: 177
- Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium
ralfvip napisał(a):Może ktoś polecić porządny warsztat w Warszawie lub okolicach lub w województwie mazowieckim
Na forum jest watek odnosnie polecanych warsztatow. Jesli chodzi o Warszawe to dowiadywalem sie u roznych mechanikow. Od razu odrzucalem tych co twierdzili ze w Mazdzie jest hydraulika lub regulacja na plytkach, widocznie nigdy tego nie robili w tych silnikach wiec lepiej nie ryzykowac. Przedzial cenowy w Stolicy waha sie od 300 do 1000 PLN za sama robocizne + koszt sprawdzenia + koszt szklanek + koszt uszczelki Szczerze to nie wydaje mi sie aby byla to jakas skomplikowana operacja aby placic az takie pieniadze – najwazniejsze aby ktos juz wiedzial i robil to wczesniej np w silniku Forda lub Mazdy Osobiscie jeszcze sie nie zdecydowalem na to, chyba najpierw znajde jakiegos znajomego ktory sprawdzi mi luzy aby nie wyszlo ze tak naprawde bede mial 3 szklanki do wymiany a Magik mi powie ze trzeba 12 takze z tym zaufaniem raczej bym nie przesadzal, wiadomo ze kazdy chce zarobic jak chcesz jakas liste warsztatow do napisz PW
W środę 18.05.2016 jestem umówiony do Japan Serwis w Zabkach na regulacje zaworow, wymianę tarcz i klocków z tylu oraz diagnostyke ABS. Po wizycie napisze jakie maja ceny i jaki jest poziom uslug w tym warsztacie. Pozdrawiam.
- Od: 26 lip 2011, 10:06
- Posty: 177
- Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium
Już po wizycie. 8 szklanek na wydechu wymieniono. Auto ma przejechane 230 000 km z czego 120 000km na gazie
Wczesniej nic z zaworami nie bylo robione. Mechanik powiedzial ze jeszcze 15 000km i bylyby podparte zawory.
Wczesniej nic z zaworami nie bylo robione. Mechanik powiedzial ze jeszcze 15 000km i bylyby podparte zawory.
- Od: 26 lip 2011, 10:06
- Posty: 177
- Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6