Strona 1 z 1

Głośny napinacz paska klinowego – benz.

PostNapisane: 8 lip 2008, 23:22
przez Karol_Kas
Czy ktos wie gdzie dostane napinacz do tego silnika2.3 mazda 6-2003 ?...strasznie mi bzyczy i konieczna jest wymiana.Staralem sie szukac ale jak narazie nic nie znalazlem...prosze o pomoc

PostNapisane: 9 lip 2008, 00:04
przez PP
zalezy ktory napinacz , do rozrzadu sa prawie wszedzie dostepne gorzej jest z napinaczem do paska klinowego ktory mozna nabyc jak narazie tylko w salonie okolo1000zl <lol>

PostNapisane: 9 lip 2008, 00:41
przez Karol_Kas
chodzi mi o napinacz p alternatora wlasnie ten za 1000zl...moze ktos jeszcze ma jakies namiary???:)

PostNapisane: 9 lip 2008, 01:28
przez anus1983
co do napinacza paska klinowego to można to powiedzieć1 słowem..."peszek"!!
Jest tylko w ASO !!
Cena zaporowa..........a na pewno cały napinacz potrzebujesz....rolka powinna tam być wymienna :)
Rolkę dobierzesz po wymiarze.....średnica wewnętrzna ,zewnętrzna i szerokość rolki i po sprawie!!

PostNapisane: 9 lip 2008, 10:06
przez magicadm
PP napisał(a):zalezy ktory napinacz , do rozrzadu sa prawie wszedzie dostepne

Ale tu nie chodzi o diesla :)
W kwestii uzupełnienia:
-benzynka jest na łańcuchu, ale z zupełnie innym napinaczem :)

PostNapisane: 4 mar 2009, 13:53
przez Hieronim
witam i odświeżam

Skrzypi mi napinacz paska klinowego w benzynie 2.0

Piszecie ze dostepny tylko w aso za 1000zl ale dzis mechanik mi mowil ze moze go miec za 380zl..wiec jest jakis zamiennik czy nie?

PostNapisane: 4 mar 2009, 19:20
przez bull
anus1983 napisał(a):Cena zaporowa..........a na pewno cały napinacz potrzebujesz....rolka powinna tam być wymienna :)

A w rolce jest wymienne łożysko, sam kilka miesięcy temu wynieniałem. Koszt 5 pln..... :) + wymiana 80 :(
Po co zaczynac od najdroższych żeczy, nie lepiej zacząc sprawdzac od najtańszych??

PostNapisane: 4 mar 2009, 19:59
przez Hieronim
ale co ci sie dzialo ??
u mnie tak dziwnie skrzypi..nie wiem czy wymiana rolki pomoze

PostNapisane: 4 mar 2009, 21:01
przez bull
U mnie skrzypiało, tykało ciężko opisac dźwięk słowami. Też myślałem, że to napinacz a wyszło, że to tylko łożysko.

PostNapisane: 4 mar 2009, 22:33
przez Hieronim
ok dzieki ..sprawdzi sie


To o ten napinacz chodzi tak?


http://www.allegro.pl/item572423577_maz ... owego.html

PostNapisane: 9 mar 2009, 15:13
przez Tasos
witam, wystarczy nasmarowac specjalnym tawotem w spraju, w ASO mazdy mi to zrobili, brzeczal mi samonapinacz paska wielorowkowego, sadze ze o tym mowa... gg244828
pozdrawiam

PostNapisane: 15 maja 2009, 00:03
przez Hieronim
do 2.0 napinacz wraz z paskiem w komplecie to koszt 540zl ( zpaomnialem spytac czy netto czy brutto :) )


Narazie jezdzilem z tym i nic sie nie dzieje ale samo skrzypienie mnie denerwuje i cos z tym chyba trzeba zrobic. ( to nie zuzyta rolka tylko bebechy napinacza skrzypią przy zmianie obciazenia )

PostNapisane: 18 sie 2009, 19:45
przez Barwie
Hej, czy do benzynki 2.0 w wersji przed liftem sa rożne napinacze? Slyszalem w ASO ze do wersji z klima wystepuje tylko napinacz w zestawie z paskiem ale na necie znalazlem napinacz o oznaczeniu LF17-15-980D / lub 980A /980b/ 980C i zastanawiam sie jaka jest miedzy nimo roznica i czy pasuja do benzyny z klima. Czy ktos probowal taki montowac?

PostNapisane: 18 sie 2009, 20:51
przez Sławeko
Mazda 6 z klimą jest seryjnie:)

PostNapisane: 18 sie 2009, 20:57
przez Barwie
Jednym slowem bank ze jezeli napinacz jest do benzyny to bedzie pasowal. W takim razie nie rozumiem dlaczego w serwisie wciskaja tzw. KIT ( napinacz + pasek). W sumie jest to logiczne ze napinacz powinien byc wymieniony z paskiem tyle ze ja pasek wymienialem miesiac temu i nie potrzebuje kolejnego. No to kupuje LF17-15-980D. Pozdrawiam

PostNapisane: 19 sie 2009, 00:00
przez Hieronim
ja wymienialem u siebie na zamiennik gates . w salonie jednak przy zamawianiu cena podskoczyla do 1000zł to podziekowałem im. Za 380 dobry zamiennik sie kupi