berrrcik29 napisał(a):jak to wytłumaczyć skoro mam wzorowe ciśnienie sprężania cylindrach na poziomie 17-17.5bar
tym, że zużywa Ci tule oleju, że ciśnienie się podwyższa i może być wyższe niż w książce pisze!
www.mazdaspeed.pl
berrrcik29 napisał(a):jak to wytłumaczyć skoro mam wzorowe ciśnienie sprężania cylindrach na poziomie 17-17.5bar
berrrcik29 napisał(a):
jak to wytłumaczyć (...) odkręcę korek wlewu oleju przy rozgrzanym pracującym silnik widzę wydobywający się dym i smród spalin?
berrrcik29 napisał(a):A te spaliny pod pokrywą zaworową skąd się biorą?
berrrcik29 napisał(a):Auto: Mazda 6 1.8 benzyna (L3) + LPG Prins, 2003r.
berrrcik29 napisał(a):
A te spaliny pod pokrywą zaworową skąd się biorą?
przedostają się z komory korbowej przez kanały w głowicy do góry pod pokrywę zaworów
tadziol napisał(a):
Jakiej szukasz odpowiedzi ?
KGB napisał(a):-ściągnął górę silnika tak że się dostał do tłoków
Noe90 napisał(a):wczesniej nic nie brala od niedawna sie tak dzieje
Noe90 napisał(a):zmienilem swiece na NGK dostosowane do gazu.
Noe90 napisał(a):Rowniez mam inny problem z autem gdyz na kompie wyskakuje mi "check Engine" jak na sprawdzeniu wyszlo i w servisie mazdy i w zwyklym zakladzie mechanicznym , problem dotyczy "przerwy w dostawie zaplonu na cylindrze 4" ktos mial cos takiego moze sie podzielic swoja opinia jak sie tego pozbyc?
allas1 napisał(a):Rozmawiałem z mechanikiem w swojej okolicy i nie mieli dla mnie dobrych wieści. Generalnie podejście było typu, że ten silnik tak ma bo jest wadliwy i się go nie remontuję bo MAZDA nie przewidywała takiej możliwości. Na forum widzę, że jednak były przypadki remontu jednostki 2.3, po których ustało "pobieranie" oleju. Gdzie jest prawda? Można remontować te silniki?
allas1 napisał(a):Noe90,
P.S.
jeśli tak, to czy ktoś może polecić zakład blisko mnie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6