Mocne szarpnięcie po puszczeniu gazu

Dzień dobry,
Silnik LF, czy miał ktoś problem z szarpnięciem po puszczeniu gazu?
Od ponad roku walczę z szarpnięciem po puszczeniu gazu i utrzymaniem stałej prędkości. Dokładnie cechuję się tym, że jadąc nieważne na jakim biegu, puszczając bardzo delikatnie gaz i w momencie gdy przepustnica się zamyka jest mocne szarpnięcie pojazdem i auto też mocniej hamuje silnikiem niż zwykle. Problem też jest z utrzymaniem prędkości. Jadąc przykładowo 50km/h nie jestem w stanie jej utrzymać, auto przyspiesza lub zwalnia, tak jakby gaz działał 0-1.
Szukając usterki wymieniłem sprzęgło, bo były sprężyny uszkodzone,
Przegub wewnętrzny miał duży luz,
Sprawdzone poduszki,
Mocowanie sanek,
Sprawdzone luzy zaworowe i rozrząd,
Wymieniony kolektor ssący,
Sprawdzona szczelność dolotu,
Czyszczony MAP, MAF,
Czyszczony silnik krokowy i EGR,
Zmienione świece,
Podmieniona listwa wtryskowa, sonda 1 i 2, TPS.
Błędów brak.
Nie zmieniałem cewek i czujnika spalania stukowego, ale nie chce mi się wierzyć, że to może robić taki problem. Oprócz tego silnik pracuje wzorowo. Nie mam już pomysłów co może się tu dziać.
Miał ktoś taki problem, lub sugestie co mógłbym sprawdzić? Ewentualnie podeślę logi do przejrzenia.
Silnik LF, czy miał ktoś problem z szarpnięciem po puszczeniu gazu?
Od ponad roku walczę z szarpnięciem po puszczeniu gazu i utrzymaniem stałej prędkości. Dokładnie cechuję się tym, że jadąc nieważne na jakim biegu, puszczając bardzo delikatnie gaz i w momencie gdy przepustnica się zamyka jest mocne szarpnięcie pojazdem i auto też mocniej hamuje silnikiem niż zwykle. Problem też jest z utrzymaniem prędkości. Jadąc przykładowo 50km/h nie jestem w stanie jej utrzymać, auto przyspiesza lub zwalnia, tak jakby gaz działał 0-1.
Szukając usterki wymieniłem sprzęgło, bo były sprężyny uszkodzone,
Przegub wewnętrzny miał duży luz,
Sprawdzone poduszki,
Mocowanie sanek,
Sprawdzone luzy zaworowe i rozrząd,
Wymieniony kolektor ssący,
Sprawdzona szczelność dolotu,
Czyszczony MAP, MAF,
Czyszczony silnik krokowy i EGR,
Zmienione świece,
Podmieniona listwa wtryskowa, sonda 1 i 2, TPS.
Błędów brak.
Nie zmieniałem cewek i czujnika spalania stukowego, ale nie chce mi się wierzyć, że to może robić taki problem. Oprócz tego silnik pracuje wzorowo. Nie mam już pomysłów co może się tu dziać.
Miał ktoś taki problem, lub sugestie co mógłbym sprawdzić? Ewentualnie podeślę logi do przejrzenia.