Witam, mam mazde 6 2.3 polift z lpg. Od jakiegoś czasu pokazuje mi błąd P2187 i lekko zamula na niskich obrotach, jakby dostawało się lewe powietrze.
Czy ktoś mógłby powiedzieć co to za przewód? Na łączeniu lekko się poci, ostatnio przetarłem i znowu jest na nim maź.
Dodatkowo ten drugi zawór, wynalazłem, że jest to zawór pochłania par paliwa czy coś w tym stylu, ale nie mogę kompletnie tego znaleźć w internecie poza aliexpres, czy jest to po prostu niedostępne czy ma jakąś inną nazwę?
Co to za część i gdzie ją znaleźć?
Strona 1 z 1
odma olejowa/odpowietrzenie
Przymulanie raczej nie jest od tego a na pewno nie bezpośrednio.
Zacząłbym szukać od podstawowych rzeczy: świece, przepustnica, przepływomierz, stan filtra powietrza...
Uboga mieszanka biegu jałowego, czy jakoś tak..
Acha – masz lpg, zdecydowanie warto zerknąć w instalacje; i po pierwsze, zorientować się, czy błąd generowany jest tylko na Pb, tylko na LPG, czy na obu paliwach..
Przymulanie raczej nie jest od tego a na pewno nie bezpośrednio.
Zacząłbym szukać od podstawowych rzeczy: świece, przepustnica, przepływomierz, stan filtra powietrza...
Uboga mieszanka biegu jałowego, czy jakoś tak..
Acha – masz lpg, zdecydowanie warto zerknąć w instalacje; i po pierwsze, zorientować się, czy błąd generowany jest tylko na Pb, tylko na LPG, czy na obu paliwach..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
hej, błąd i na lpg i na pb, świecie zmienione miesiąc temu, dodatkowo wymieniona jedna cewka, bo miałem przerwy na zapłonie. przepływomierz chyba ok pokazuje koło 3g/s na luzie, filtr powietrza w porządku, czy przepustnica może dawać takie objawy? bo szczerze raz miałem ją czyścic, ale deszcz się rozpadał i zaniechałem. muła lekkiego ma i tak bardziej do 3 tysięcy obrotów, bo powyżej śmiga. sęk w tym, że auto ma ponad 320k przebiegu i zaczyna się wszystko odzywać.
jeszcze jak sprawdzić czy przepływomierz jest w 100% sprawny, poza przepustowością? bo zdaje mi się, że raz słyszałem, jak z jego okolic, bądź boxa filtru powietrza słychać lekkie strzały powietrza, jakby jakieś lewe powietrze
jeszcze jak sprawdzić czy przepływomierz jest w 100% sprawny, poza przepustowością? bo zdaje mi się, że raz słyszałem, jak z jego okolic, bądź boxa filtru powietrza słychać lekkie strzały powietrza, jakby jakieś lewe powietrze
Proponuję pojechał do jakiegoś załapanego gazownika na przegląd; niech podepnie Ci się z komputerem i może coś zauważy.
Ile na gazie? kiedy i czy wogóle była regulacja luzów zaworowych?
Jak długo masz auto? czy problemy się nasilały, czy pojawiły nagle?
Ile na gazie? kiedy i czy wogóle była regulacja luzów zaworowych?
Jak długo masz auto? czy problemy się nasilały, czy pojawiły nagle?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
co do luzow to nie mam pojecia, podobno gaz zaslozony przy 100k, ja mam auto 3 lata i zrobilem 20k, teraz ma 320k, objawy pojawily sie w sumie jak probowalem odmontowac przepustnice i przeplywomierz, ale zaczal padac deszcz to wkrecilem z powrotem. jak pytalem mechanika o luzy zaworowe to mowil, ze raczej nie i ze tzreba rozbierac caly silnik
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6