Remont silnika góra+dół 2.0 147KM

Witam.
Zostałem zmuszony robić remont silnika LF.
Powodem jest wyszczerbiony zawór wydechowy głowicy na 4 cylindrze. Ze świecy ułamał się kilkumilimetrowy kawałek elektrody masy.
Głowica zdjęta. Jest już w regeneracji. Czekam na info co do kosztów ale dla mnie ważniejsze jest aby była utrzymywała nominalne parametry. Skoro góra rozebrana to podjąłem decyzję aby dół również doprowadzić do ładu. Na pewno wymiana pierścieni zastanawiam się co jeszcze. W poniedziałek będę mierzyć cylindry. Jeśli tzyma wymiary a wygląda że jest spoko, żadnych rys ani wgłębień to rozumiem że pierścienie nominalne?
Jakieś propozycje? Panewki?

Zostałem zmuszony robić remont silnika LF.
Powodem jest wyszczerbiony zawór wydechowy głowicy na 4 cylindrze. Ze świecy ułamał się kilkumilimetrowy kawałek elektrody masy.
Głowica zdjęta. Jest już w regeneracji. Czekam na info co do kosztów ale dla mnie ważniejsze jest aby była utrzymywała nominalne parametry. Skoro góra rozebrana to podjąłem decyzję aby dół również doprowadzić do ładu. Na pewno wymiana pierścieni zastanawiam się co jeszcze. W poniedziałek będę mierzyć cylindry. Jeśli tzyma wymiary a wygląda że jest spoko, żadnych rys ani wgłębień to rozumiem że pierścienie nominalne?
Jakieś propozycje? Panewki?
