Ciśnienie 3 cylinder 6 bar przeskok paska rozrządu Mazda 626 GF 1.8
Strona 1 z 1
myślę, że jest to prawdopodobne – jeśli któryś z zaworów był inaczej ustawiony niż reszta, to po przekroczeniu paska będzie miał inne położenie względem reszty.
Możliwe również, że jest uszkodzony i nie dolega do przylgni tak jak powinien.
Skoro masz luźną rolkę, to należałoby prawidłowo założyć nowy pasek(tylko psaek) i wówczas wykonać próbny pomiar – jeśli będzie ok, to wymienić cały rozrząd a jeśli źle, to dopiero wówczas będziesz miał pewność, że trzeba zrzucić głowicę.
Pamiętam, że czytałem o przypadkach przeskoczenia paska i braku uszkodzeń silnika, więc jest szansa, że wszystko będzie ok.
Możliwe również, że jest uszkodzony i nie dolega do przylgni tak jak powinien.
Skoro masz luźną rolkę, to należałoby prawidłowo założyć nowy pasek(tylko psaek) i wówczas wykonać próbny pomiar – jeśli będzie ok, to wymienić cały rozrząd a jeśli źle, to dopiero wówczas będziesz miał pewność, że trzeba zrzucić głowicę.
Pamiętam, że czytałem o przypadkach przeskoczenia paska i braku uszkodzeń silnika, więc jest szansa, że wszystko będzie ok.
Ostatnio edytowano 20 paź 2020, 19:40 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6