Błędy P0113, P0420, P2187

Postprzez mardab » 20 mar 2020, 20:04

Witam serdecznie.
Niespodziewanie moja mazda wysypała check enginami jak w temacie.
Z tego co zdążyłem odczytać to:
P0113 – "Intake Air Temperature Circuit High Input" czyli błąd czujnika temperatury powietrza? Czy ten czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem w moim aucie? Myślicie że czyszczenie tego coś pomoże i czy ktoś wie jak sprawdzić czy rzeczywiście ten czujnik jest walnięty?

P0420 – "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)" czyżby katalizator się skończył?

P2187 – "System Too lean at idle bank1" zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym, pewnie ma to związek z jednym bądź drugim.

Generalnie silnik przeszedł lekki remont pół roku temu:wymiana uszczelniaczy zaworowych, korekta luzu zaworowego i generalnie regeneracja gniazd zaworowych, wymiana pierścieni, takie tam parę pierdół :D
Wszystko było do tej pory w porządku, samochód nadal jeździ jak wściekły, nie bierze oleju, tylko te błędy teraz wysypało.
Przebieg 310 000, jak byłem u gazownika to coś kręcił nosem na skład spalin, może rzeczywiście katalizator już nie pracuje (nie mylić z zapchaniem).

Drugi błąd na liście z tego co czytałem to albo wymiana katalizatora albo emulator drugiej sondy. Ktoś miał może podobny przypadek?
Początkujący
 
Od: 6 mar 2013, 22:54
Posty: 17
Auto: Mazda 6 2.0 LFF7 108kw benzyna+LPG 2006r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6