Witam,
Ostatnio wyskoczył mi Check Engine, pojechałem do elektryka i wykrzyczał mu komputer, że grzałka sondy padła, więc do wymiany. Podali mi taki numer, żebym coś sobie znalazł i zamówił, ale za czorta się nie znam, ktoś pomoze? To wszystko co wiem:
"A5LFH1-1886
L2A07-MD2
K4243"
Pozdrawiam
MAZDA6 2005 1.8 Benzyna dobór sondy
Strona 1 z 1
Masz cały temat o sondach lambda:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 11&t=51686
Oznaczenie sondy źle odczytaliście, zamień "2" na "Z" a znajdziesz: LZA07-MD2
Co możesz zrobić?:
Kupić oryginał (drogo)
Kupić używkę (nie wiadomo ile podziała)
Kupić sonde od audi L2A07-AU4 i przerobić wtyczki (~300zł)
Kupić zamiennik chińczyka- mam nowy nieużywany, sprzedam za 120zł.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 11&t=51686
Oznaczenie sondy źle odczytaliście, zamień "2" na "Z" a znajdziesz: LZA07-MD2
Co możesz zrobić?:
Kupić oryginał (drogo)
Kupić używkę (nie wiadomo ile podziała)
Kupić sonde od audi L2A07-AU4 i przerobić wtyczki (~300zł)
Kupić zamiennik chińczyka- mam nowy nieużywany, sprzedam za 120zł.
Nim dostałem odpowiedź kupiłem chińczyka. Działa.
Spalanie zauważalnie spadło, falowanie obrotów również, błąd też. I niby wszystko miodzio, ale na jałowym biegu dalej trzęsie autem, choć obrotomierz się nie rusza. Gdzie szukać przyczyn? Przepływomierz?
Spalanie zauważalnie spadło, falowanie obrotów również, błąd też. I niby wszystko miodzio, ale na jałowym biegu dalej trzęsie autem, choć obrotomierz się nie rusza. Gdzie szukać przyczyn? Przepływomierz?
- Od: 27 wrz 2019, 20:21
- Posty: 13
- Auto: Mazda 6 I
2005
Kombi
1.8 Benzyna
Poduszka pod skrzynią ?
Pierwsze co zrób to odepnij przepływomierz i odpal auto. Silnik wejdzie w tryb awaryjny, bedzie pracował na bogatej mieszance i wywali checka, ale obroty powinny być ok. Zobacz czy trzęsie.
Kup sobie ELM327, wepnij sie do auta i sprawdz jak bardzo falują obroty, jakie są błędy.
Pierwsze co zrób to odepnij przepływomierz i odpal auto. Silnik wejdzie w tryb awaryjny, bedzie pracował na bogatej mieszance i wywali checka, ale obroty powinny być ok. Zobacz czy trzęsie.
Kup sobie ELM327, wepnij sie do auta i sprawdz jak bardzo falują obroty, jakie są błędy.
Cóż, myliłem się. Falowanie obrotów nie ustalo. Komputer rzekomo u dwóch mechaników zczytywal błąd sondy, po wymianie już go nie ma.
- Od: 27 wrz 2019, 20:21
- Posty: 13
- Auto: Mazda 6 I
2005
Kombi
1.8 Benzyna
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6