Na początku się przywitam: witam serdecznie
Postanowiłem wymienić w mojej M. hamulce z tyłu (2,0 147KM). Niestety gdy chciałem przejechać aby ustawić się drugą stroną w kierunku światła silnik zaraz po "odpaleniu" zgasł. Od tamtej pory słychać jedynie kręcenie rozrusznika – takie dziwne ponieważ mam wrażenie, że mu jakoś lekko idzie to kręcenie.
Co mnie jeszcze dziwi to to, że obrotomierz nawet nie drgnie mimo, że rozrusznik kręci.
Bezpieczniki sprawdzone. Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora nic się nie zmieniło.
Auto ma założoną instalację LPG około 3 km temu.
Tu umieściłem film jak to wygląda:
Sytuacja jest o tyle nieprzyjemna, że auto stoi w garażu podziemnym i będę miał kłopot z dostarczeniem go do mechanika
Dziękuję za wszelkie sugestie i wskazówki cóż to może być.
Silnik przestał pracować
Strona 1 z 1
Nie wiem jak w benzynie, ale u mnie w dieslu obrotomierz zaczyna działać dopiero jak silnik faktycznie odpali. Co do samego problemu, to ciężko będzie chyba cokolwiek powiedzieć. Zasadniczo to może być wszystko. Sprawdź, czy żaden bezpiecznik się nie przepalił. Warto też by było sprawdzić czy jest iskra na świecach.
A przede wszystkim – czy sprawdziłeś czy komputer nie wyrzucił żadnych błędów?
A przede wszystkim – czy sprawdziłeś czy komputer nie wyrzucił żadnych błędów?
Szybkie i lekkie kręcenie zawsze było objawem zerwanego paska rozrządu, nie jestem tylko pewien,czy u Ciebie występuje pasek, czy łańcuch.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Bezpieczniki sprawdzone. W silniku jest łańcuch.
Co do błędów to jestem świeżym posiadaczem dlatego muszę jeszcze poczytać jaki kabel kupić i jaki program zainstalować aby je sprawdzić.
Co do błędów to jestem świeżym posiadaczem dlatego muszę jeszcze poczytać jaki kabel kupić i jaki program zainstalować aby je sprawdzić.
- Od: 12 mar 2019, 23:38
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,0 GG 2005r.
A dlaczego nie? Przynajmniej ciepło i nie wieje.
Boję się o tym nawet myśleć ale dźwięk trochę przypomina mi silnik z zerwanym napędem rozrządu
Czy słyszeliście o zerwanych łańcuchach w 2.0 ?
Boję się o tym nawet myśleć ale dźwięk trochę przypomina mi silnik z zerwanym napędem rozrządu
Czy słyszeliście o zerwanych łańcuchach w 2.0 ?
- Od: 12 mar 2019, 23:38
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,0 GG 2005r.
Sprawdziłem: łańcuch nie zerwany, błędów brak...
- Od: 12 mar 2019, 23:38
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,0 GG 2005r.
Może zerwany klin na kole wału i koło stoi w miejscu a rozrusznik kręci wałem korbowym...
Niestety, bez badania nie dojedziemy, możemy gdybać.
Tak na szybko: manometr i pomiar kompresji, jeśli ok, to kontrola łańcucha rozrządu, jeśli ok, to głowica na bok...
Niestety, bez badania nie dojedziemy, możemy gdybać.
Tak na szybko: manometr i pomiar kompresji, jeśli ok, to kontrola łańcucha rozrządu, jeśli ok, to głowica na bok...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Wałki rozrządu się kręcą. Nic więcej nie wymyślę. Zamawiam lawetę i do mechanika.
Dzięki za podpowiedzi.
Dzięki za podpowiedzi.
- Od: 12 mar 2019, 23:38
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,0 GG 2005r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6