Drgania silnika na biegu jałowym
Strona 1 z 1
Cześć
Moja mazda ma problem z drgającym silnikiem na biegu jałowym w szczególności czuć to na podłodze i kierownicy. Jakieś 6 miesięcy temu wymieniłem wszystkie trzy poduszki ale problem nie ustał ostatnio zrobiłem generalny remont silnika (brał olej) i też niczego to nie zmieniło. Macie może jeszcze jakieś inne typy co może być przyczyną
Bartek
Moja mazda ma problem z drgającym silnikiem na biegu jałowym w szczególności czuć to na podłodze i kierownicy. Jakieś 6 miesięcy temu wymieniłem wszystkie trzy poduszki ale problem nie ustał ostatnio zrobiłem generalny remont silnika (brał olej) i też niczego to nie zmieniło. Macie może jeszcze jakieś inne typy co może być przyczyną
Bartek
Mam ten sam problem i w moim przypadku jest on szczególnie dokuczliwy przy niskich temperaturach.
Na Drivie i przy wciśniętym hamulcu – katastrofa. Jak się silnik nagrzeje jest trochę lepiej, ale dalej drgania występują na dowolnym biegu. Komputer w serwisie błędów nie pokazuje, więc Panowie stwierdzili, że wszystko jest
. Inni rozkładają ręce – nawet nie ma koncepcji co może być przyczyną drgania silnika.
Oj współczesne mechaniory ...
Masz skrzynię automat czy manual ?
Na Drivie i przy wciśniętym hamulcu – katastrofa. Jak się silnik nagrzeje jest trochę lepiej, ale dalej drgania występują na dowolnym biegu. Komputer w serwisie błędów nie pokazuje, więc Panowie stwierdzili, że wszystko jest

Oj współczesne mechaniory ...
Masz skrzynię automat czy manual ?
Niestety nic to nie zmieniło, nie mówiąc o braku możliwości sprawdzenia drgań na Drive przy braku płynu w skrzyni. Co prawda nie było mnie przy tym, więc odebrałem samochód z drganiami i opinią mechanika. Czekam na trochę wolnego i ocieplenie – spróbuję się z Tobą umówić
Tylko trochę to daleko ...
Obroty raczej nie są niskie, bo ok. 800 na ciepłym silniku, no a przy chłodach, ssaniu i zimnym silniku przecież jeszcze wyższe.
Właśnie obstawiam tą niewyważoną masę wirującą. Zdjęta miska olejowa była całkowicie czyściutka.
Czy zdjęcie paska wielorowkowego i odpalenie może coś pokazać ?

Tylko trochę to daleko ...
Obroty raczej nie są niskie, bo ok. 800 na ciepłym silniku, no a przy chłodach, ssaniu i zimnym silniku przecież jeszcze wyższe.
Właśnie obstawiam tą niewyważoną masę wirującą. Zdjęta miska olejowa była całkowicie czyściutka.
Czy zdjęcie paska wielorowkowego i odpalenie może coś pokazać ?
Część. Kiedyś miałem automat ale w hondzie civic 4gen. Nie wiem w jaki sposob jest połączona skrzynia z przepustnica w mazdzie ale w hondzie była dotatkowa linka i regulacja jej pomogła. Chodziło o szybsza reakcje skrzyni na gaz. Efekt był taki ze po regulacji napięcia linki auto stało w miejscu bądź delikatnie sie toczylo po puszczeniu hamulca na drivie. Dzieki temu silnik na drivie i wyciśniętym hamulcu był mniej obciazony i ładniej pracował.
Mazda ma skrzynie kontrolowaną elektronicznie wiec żadnych linek i regulacji nie ma.
Skoro walki ok,to pozostaje tylko skrzynia,a najbardziej podejrzany jest wg mnie konwerter.
Skoro walki ok,to pozostaje tylko skrzynia,a najbardziej podejrzany jest wg mnie konwerter.
Witam, tak jak w tytule. Podczas stania samochodem na "luzie" czuję drgania dosłownie wszędzie. Na kierownicy, plastikach w środku, karoserii, szybach. Na początku myślałem że winne są temu poduszki silnika jednak one okazały się w dobrej kondycji. Mechanik powiedział mi, że przyczyną mogą być też świece( po wyjęciu moich świec były całe popalone, miały duże przerwy). Po założeniu nowych świec drgania w jakiejś części ustały(nie były odczuwalne już na fotelu kierowcy), ale po jakiś dwóch tygodniach powróciły... Samochód podłączany był pod dwa różne komputery i w silniku nie było żadnych błędów, dlatego odrzucam że mogła by być winna temu sonda lambda, czy też cewka zapłonowa. Rozrząd też odrzucam, ponieważ go nie słychać. Ktoś może znać przyczynę?? Bo jest już to denerwujące kiedy stoi się na światłach, skrzyżowaniach i słychać tylko jak wszystko drży 
- Od: 13 mar 2020, 01:53
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2004r 1.8
Serio nikt nie ma żadnego pomysłu? A czy zajrzenie do przepustnicy i przepływomierza ma sens, w sensie aby go wyczyść.
- Od: 13 mar 2020, 01:53
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2004r 1.8
3 miesiące i nawet małej sugestii... te forum jest martwe. 
- Od: 13 mar 2020, 01:53
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2004r 1.8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6