Strona 1 z 1

Silniik 2.3 – Zatarty

PostNapisane: 10 paź 2017, 15:39
przez Wochu
Witam,
Nie dawno kupiłem Mazde 6 poj. 2.3l. 2005 rok po lifcie. Po kupnie wymieniłem filtry i olej, zrobiłem przegląd i ruszyłem nim w trase. Po przejechaniu 5 tys. km. silnik na autostradzie zaczął strasznie klepać, stanąłem na stacji i zadzwoniłem po lawetę, która zawiozła mnie do serwisu, gdzie powiedziano mi, że silnik wyzionął ducha, ponieważ jechałem już bez oleju.
Jestem na etapie kupna nowego silnika. Stąd moje pytanie: Czy możecie polecić jakiś serwis który zajmuję się sprowadzaniem sprawdzonych silników? Na Silniku jest oznaczenie L3... Czy jeżeli wpisze na allegro silnik 2.3 po lifcie L3 to będzie pasował, czy są różne rodzaje? Wolałbym ominąć kolejne wydatki i zwracać silnik. Widziałem na allegro kilka aukcji:

http://allegro.pl/silnik-mazda-6-2-3-l3 ... ml#thumb/2

http://allegro.pl/silnik-mazda-3-5-6-2- ... ml#thumb/1

http://allegro.pl/silnik-komplet-mazda- ... 20742.html

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Re: Silniik 2.3 – Zatarty

PostNapisane: 11 paź 2017, 06:20
przez tqr_us
Nie ma roznych rodzaji jest L3 po lifcie ,przed byl troszke inny np bagnet na zewnatrz olejowy po ty mozna poznac ,pakuj tam wieksze serduszko 3.7 hehe ;)oo albo 2.5 z Gh

PostNapisane: 11 paź 2017, 07:49
przez Tubi
Jak ja się cieszę ,że kupiłem auto po kapitalnym remoncie L3. Jak czytam ile oleju te silniki ludziom palą to jestem przerażony.

Re: Silniik 2.3 – Zatarty

PostNapisane: 11 paź 2017, 17:36
przez Wochu
Czyli wszystkie z tych trzech silników będą pasowały? Może ma ktoś z Was ludzi którzy zajmują się sprowadzaniem albo mają takie silniki. Wiadomo, gwarancja niby jest ale czy bierze olej dowiem się dopiero po kilku trasach.

Re: Silniik 2.3 – Zatarty

PostNapisane: 12 paź 2017, 05:47
przez tqr_us
A mi sie wydaje ze ten pierwszy to przedlift bagnet olejowy na zewnątrz .