Witam,
Nie dawno kupiłem Mazde 6 poj. 2.3l. 2005 rok po lifcie. Po kupnie wymieniłem filtry i olej, zrobiłem przegląd i ruszyłem nim w trase. Po przejechaniu 5 tys. km. silnik na autostradzie zaczął strasznie klepać, stanąłem na stacji i zadzwoniłem po lawetę, która zawiozła mnie do serwisu, gdzie powiedziano mi, że silnik wyzionął ducha, ponieważ jechałem już bez oleju.
Jestem na etapie kupna nowego silnika. Stąd moje pytanie: Czy możecie polecić jakiś serwis który zajmuję się sprowadzaniem sprawdzonych silników? Na Silniku jest oznaczenie L3... Czy jeżeli wpisze na allegro silnik 2.3 po lifcie L3 to będzie pasował, czy są różne rodzaje? Wolałbym ominąć kolejne wydatki i zwracać silnik. Widziałem na allegro kilka aukcji:
http://allegro.pl/silnik-mazda-6-2-3-l3 ... ml#thumb/2
http://allegro.pl/silnik-mazda-3-5-6-2- ... ml#thumb/1
http://allegro.pl/silnik-komplet-mazda- ... 20742.html
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Silniik 2.3 – Zatarty
Strona 1 z 1
Jak ja się cieszę ,że kupiłem auto po kapitalnym remoncie L3. Jak czytam ile oleju te silniki ludziom palą to jestem przerażony.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Czyli wszystkie z tych trzech silników będą pasowały? Może ma ktoś z Was ludzi którzy zajmują się sprowadzaniem albo mają takie silniki. Wiadomo, gwarancja niby jest ale czy bierze olej dowiem się dopiero po kilku trasach.
- Od: 10 paź 2017, 15:28
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6 poj. 2.3l. 2005r. po lifcie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6