Problem ze wspomaganiem i napięciem paska wielorowkowego

Witam kolegów.
Mam nagły problem ze wspomaganiem kierownicy w mazdzie 6 z silnikiem 2.0 po lifcie (benzyna).
Auto stało w warsztacie przez póltora miesiąca nie było na chodzie.
Bylo rozebrane do poprawek blacharskich i konserwacji oraz piaskowanie zacisków i malowanie, klocki i amortyzatory etc.
Jak odebrałem auto poznałem że jest źle z wspomaganiem, kierownica pracuje ciężko i to bardzo. Brak efektu kręcenia kołem kierownicy jednym palcem.
Dodatkowo jest problem z paskiem wielorowkowym.
Pasek napięty bardzo, możliwe że wręcz za mocno(palcem go nie wciśnie) napinacz równiez chodzi kiepsko.
Proszę o pomoc w określeniu przyczyny skąd się wziął ten stan wspomagania oraz informacje o tym jak powinien wyglądać pasek
Z góry sorry za kiepski opis i proszę o pomoc..
Mam nagły problem ze wspomaganiem kierownicy w mazdzie 6 z silnikiem 2.0 po lifcie (benzyna).
Auto stało w warsztacie przez póltora miesiąca nie było na chodzie.
Bylo rozebrane do poprawek blacharskich i konserwacji oraz piaskowanie zacisków i malowanie, klocki i amortyzatory etc.
Jak odebrałem auto poznałem że jest źle z wspomaganiem, kierownica pracuje ciężko i to bardzo. Brak efektu kręcenia kołem kierownicy jednym palcem.
Dodatkowo jest problem z paskiem wielorowkowym.
Pasek napięty bardzo, możliwe że wręcz za mocno(palcem go nie wciśnie) napinacz równiez chodzi kiepsko.
Proszę o pomoc w określeniu przyczyny skąd się wziął ten stan wspomagania oraz informacje o tym jak powinien wyglądać pasek
Z góry sorry za kiepski opis i proszę o pomoc..