Problem ze wspomaganiem i napięciem paska wielorowkowego

Postprzez Kupi86 » 15 lip 2017, 16:02

Witam kolegów.

Mam nagły problem ze wspomaganiem kierownicy w mazdzie 6 z silnikiem 2.0 po lifcie (benzyna).
Auto stało w warsztacie przez póltora miesiąca nie było na chodzie.
Bylo rozebrane do poprawek blacharskich i konserwacji oraz piaskowanie zacisków i malowanie, klocki i amortyzatory etc.
Jak odebrałem auto poznałem że jest źle z wspomaganiem, kierownica pracuje ciężko i to bardzo. Brak efektu kręcenia kołem kierownicy jednym palcem.
Dodatkowo jest problem z paskiem wielorowkowym.
Pasek napięty bardzo, możliwe że wręcz za mocno(palcem go nie wciśnie) napinacz równiez chodzi kiepsko.

Proszę o pomoc w określeniu przyczyny skąd się wziął ten stan wspomagania oraz informacje o tym jak powinien wyglądać pasek

Z góry sorry za kiepski opis i proszę o pomoc..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2016, 13:28
Posty: 21
Auto: Mazda 6 (GG), Pb 2.0 (LFF7) 147 KM, hatchback, Rok produkcji 2005
Instalacja LPG STAG 4 Q-BOX PLUS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6